Njut din onsdag !


Bakgården till Posthallen runt kl. 15.30 idag. Min dagens: tunika / kjole Hunkydory (fra
Zanzibar), vest Gina Tricot, skinnjacka Stella Nova, skinnbyxor Custommade, skor BilliBi, väska Gucci, sjal Andersen & Lauth (fra Daisy) och i handerna ett par goodiebags...

Mina kära bloggvänner! Jag kör lååånga dagar nu men det är helt ok för på måndag lyfter vi mot vårt paradis i Thailand om vulkanmolnen har försvunnit (håller tummarna !!). Det ska bli helt underbart med sol, bad & lata dagar och jag gissar att ni är nyfikna på hur länge vi blir borta?  Lovar att avslöja det snart ;)


Vi fick ett reklamblad från Hjem-is i brevlådan häromdagen och sedan då har Johanna frågat när glassbilen kommer? Och idag fick jag svaret: varannan tisdag runt kl. 17. Tyvärr var Johanna inte med mig då den dök upp (hon var och lekte hos en kompis efter dagis) men jag handlade glass ändå som en surprice till hjärtat :) (P.S glass heter is på norska och norska ordet glass betyder dricks-glas på svenska så det kan bli lite förvirring... ;)

Min dag idag har bl.a. innehållit besök hos några PR-byråer för nu pågår Presseuke vilket innebär att sommar kläderna har packats ner hos byråerna och höstens & vinterns kollektioner har gjort sin entré. Jag har så klart tagit massor med pics idag så ni kan se fram emot ett inspirerande inlägg snart :)


Dagens vårtecken: Markedsplassen (blomsterbutiken mitt emot Westside i Bogstadevien) har fått in massor med vackra blomster till balkongen.

Nu är det bäst att jag lägger mig så jag hinner sova några timmar för kl. 07 ringer väckarklockan och då kickar onsdag / lill-lördag igång.

Jag önskar dig en FLOTT dag fylld av lycka! :)

GoDnAtT & gOdMoRgOn KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken modellbild den första:) Hur snygg som helst!



Hoppas verkligen molnet försvinner så ni får lite sol i Thailand.



Ha en bra lill-lördag. KRAAM

Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Åh, hemglass, ljuvligt!

2010-04-21 @ 09:18:15
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Pethra C

Vad mysigt med en Thailandsresa, förstår att ni längtar, speciellt när våren envisas med frysa häcken av oss. ;)



Hoppas du får en underbar dag, du är sååå snygg på bilden här!

2010-04-21 @ 09:25:34
Postat av: Farmor Lena



Så skriver SAS idag

"Trafikinformation

På grund av aska från ett isländskt vulkanutbrott har luftfartsmyndigheterna infört restriktioner i det europeiska luftrummet.



Majoriteten av SAS flygningar är inställda t o m 12.00 onsdag 21 april. Däremot kommer huvuddelen av våra USA- och Asien-resor att genomföras. Vänligen besök flygstatus för senaste information."

Lycka till och hoppas ni inte får 5 dagars hemresa som andra på resorten drabbades av.

C7 Lena

2010-04-21 @ 09:37:30
Postat av: Reidun

hei å deg!

Så stilig og tøft antrekk du har på deg, som alltid. Lærer masse av deg og takk for din inspirasjon. Forstår godt at du ser fram til solige dager!!!

2010-04-21 @ 11:01:01
Postat av: Luna

Hoppas molnet hinner lägga sig så ni kommer iväg! Jag gillar också glassbilen!!

2010-04-21 @ 11:04:36
URL: http://www.designofluna.blogspot.com
Postat av: fru Svensson

Hej Goaste.

Har varit hos Dr och fått lite tråkiga besked,behövde pigga upp mig och få lite ny energi,och det får man ju på din blogg så därför startade jag datorn direkt när jag kom hem :)

Jag önskar att jag hade fått en "nice goodiebag"

av Dr istället hi hi



Härligt att ni ska få komma "Hem" till värmen snart,

önskar jag kunde följt med.Hade behövt det.



Din blogg är härlig,spännande och energigivande :)

Tack för att du orkar ,men glöm inte att ta lite egen semester ochså.



Glassbilen här har det nog tufft idag för när vi vaknade var det snö på marken,,Hu,,nu är det bara 4 grader,så ingen mysig vårdag.

Förra veckan plockade jag vitsippor !!

Men snart kommer den tillbaks och då blir det många glassar.

Ha en underbar dag kära du och Krama de dina.

2010-04-21 @ 11:18:32
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vad du ser snygg och välklädd ut på bilden, en riktig lady i farten minsann. Förstår att du jobbar på som en galning nu, allt för att få vara ledig nästa vecka. Är lite avundsjuk på att ni ska till värmen, men å andra sidan så jobbar jag ju inte lika mycket heller. Ha en härlig onsdag. KRAM

2010-04-21 @ 12:27:58
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Bella

Heeej!

Äntligen har jag hittat tillbaka till din blogg igen. Jag tappade bort adressen hit och har varit så ledsen för det. Så letade jag på min mammas dator och hittade den, lycka!

Nu ska jag kolla igenom allt jag missat dessa månader. Hur stor Johanna har blivit osv.



Hoppas allt är toppen!

Kram Bella

2010-04-21 @ 12:34:17
URL: http://metrobloggen.se/frissan
Postat av: TVILLINGARNA

härliga bilder =)

2010-04-21 @ 12:37:45
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Tusen miljoner tack för era fina kommentarer! Nu gav mig den EXTRA ENERGI jag behövde efter mitt nattskift ! GLAD jag har er !! :)



KRAMAR!!! :)

2010-04-21 @ 12:45:17
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hei. Håpr dere kommr dere av gårde.Er det hele familien som skal dra, eller bare du og Johanna? Klem Line

2010-04-21 @ 13:09:04
Postat av: Anonym

*Kolla in den här länken om du vill veta vem FALSK SANNING är.



http://holykirch.blogg.se/2010/april/ar-det-han-som-ar-falsk-sanning.html#comment



*

2010-04-21 @ 13:18:43
Postat av: hanna

fin blogg !:)

2010-04-21 @ 14:30:27
URL: http://hannaslycka.blogg.se/
Postat av: ElinH

Åååååh, den vesten så fin ut! Har de den nå? Har du et mer detaljert bilde tro? :-)))

2010-04-21 @ 16:57:08
Postat av: sandra

Hej hoppas att ni kommer iväg . Vi åkte till phuket för nästan 2 veckor sedan och kommer hem i mitten på maj ungefär.

Har hyrt ett jätte fint hus i Naiharn.



kram lram

2010-04-21 @ 17:22:33
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Aina – Pudderkvastrabagast

Åååå, Anna-Stina, nå fikk jeg lyst på is. Jeg hørte isbilen i går, men så den aldri. Må finne ut når den kommer så jeg får handlet inn til sommeren. :)

2010-04-21 @ 21:33:56
URL: http://www.pudderkvastrabagast.com
Postat av: Marianne

Vad tjusig du är, ser verkligen helt strålande ut!

Undrar bara om jag missat vem som vann I Dig Denim tävlingen?

hejhej

2010-04-21 @ 21:58:58
URL: http://vastkust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91