Inspirasjon !


Detta uppdrag är fanastiskt kul. Och ett perfekt present/gave-tips inför sommaren är den underbara såpbubblemaskinen från Lisbeth Dahl. Jag sålde den i min butik Gizmo & Co och den blev alltid stor succé.

Varsågoda! Här får ni se min senaste Mor & Barn sida från den
Kamille som är ute i butik nu (nr.9). I detta nummer har jag även gjort Stjel-stilen till Kate Moss så missa inte att köpa magasinet ! som föresten är ett av Norges mest sålda :)


I butik nu !

Just nu städar jag på köket, kör tvätt-maskin (fast en skön sak med att resa ner till vårt eget hem är att jag kan tvätta då vi kommer fram för vi har tvättmaskin där), kör diskmaskin också jobbar jag samtidigt med en annan sak. Vi tjejer kan verkligen göra många saker samtidigt och det är jag GLAD över !


Kommentarer
Postat av: Greta

Jag undrar lite varför du skriver ex "städar PÅ köket"? Försöker du blanda svenska o norska medvetet. Men resten av texten är ju på vanlig svenska! Det räcker ju att skriva städar köket på vanlig svenska, det förstår säkert norrmännen också!

2010-04-25 @ 10:38:46
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Greta-

Efter 10 år i Norge så har jag tyvärr tappat en del av svenska språket... så jag skriver så som jag tänker och det är en mix av norska & svenska = svorsk ;)

Postat av: Josefine

Jag kan nästan svara för AnnaStinas räkning här nu när jag kikar in. Det är så enkelt att man som svensk i Norge lätt applicerar norskan oavsett om man vill eller ej. AnnaStina har ju bott länge i Oslo och jag förstår verkligen varför det mixas hej vilt :) Språken är samtidigt så nära samtidigt som de är väldigt olika så jag tror nog det är förklaringen. Hade det varit svenska mixat med spanska kunde man ju börja undra ;-)



KRAM vännen min, lycka till med fix idag!

2010-04-25 @ 13:02:41
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Helén

Bästa AnnaStina,

en "konstig" fråga mitt i din packning, svara bara om du har tid:)

Köpte ett par såna stövlar från Fiorentini+Baker som du har, men jag tycker att dom luktar lite mycket (typ lite mögellukt blandat med skinn). Är det något som du tycker har stört eller försvinner det med tiden? Har inte använt mina ännu, tänkte kanske lämna tillbaka....MEN JAG VILL SÅ GÄRNA HA DOM !

Stort tack om du svarar, fast du har så späckat schema:)

Du har alltid så fina saker!!



Hoppas ni får det underbart i på resan:)

Kramkram

2010-04-25 @ 19:31:28
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Trevlig resa kära du!

2010-04-25 @ 20:11:37
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men oh, vad glad jag blev! Köpte en sådan rosa såpbubbelmaskin till Alicia i Köbenhavn, men tyvärr har den gått sönder. Nu ska vi helt klart köpa en ny, och då får det bli två eftersom lillebror vill såklart ha en likadan. Hoppas du har fått gjort allt du önskar idag. KRAM Lotta

2010-04-25 @ 21:03:33
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Helena

Jättefin sida du har gjort i tidningen!



Åh vad härligt med sju veckor i Thailand! Ha en bra flygning när det väl är dags. Ska bli kul att läsa bloggen när ni väl är på plats där nere! :)

2010-04-25 @ 23:14:51
URL: http://lillofant.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för fina & trevliga kommentarer ! :)



Helén:

Åhh du måste behålla skorna. De är helt underbara! jag älskar verkligen mina :) Skinn luktar ofta väldigt märkligt i starten men det försvinner efter en stund. Lovar! När jag hade min butik och vi fick in typ 48 kartonger med skinnskor på en gång så körde vi hårt med rums-spray i lokalen för att få bort doften ;) Grattis till nya skor! :)



KRAMAR till er alla !!! Glad i er ! :)

2010-04-26 @ 01:22:06
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Helén

Tack sötaste du, då behåller jag självklart stövlarna och tackar jättemycket för att du tog dig tid :)

Vila upp dig nu i Thailand och underhåll oss med härliga inlägg (som vanligt)!



Sköt om er o KRAM!

ps.är inne hos dig och läser flera gånger om dagen = supertrevligt!

2010-04-27 @ 08:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91