Happy torsdag !


Dagens tänkvärda.

Phuket, torsdag kl. 09.45. Strålande SOL och +32 i skuggan.

Godmorgon bloggisar! Det blev sovmorgon på oss idag, igen, precis som det ska vara då man har semester/ferie! :) Chalong fortsätter att bjuda på fantastiskt väder,strålande SOL och riktigt, riktigt varmt så idag lockar beachen. Är bara inte helt säker på att jag får med mig hjärtat? för hon vill leka med Dao... hmm.. ska försöka få till både och så alla blir happy ;)


Häromdagen var Bingo Rimér (känd svensk fotograf) gäst på Nyhetsmorgon och han berättade + visade hur bilder retusheras. Han visade bl.a. en bild på en vanlig mann också la han på muskler, drog in magen, tog bort finne i ansiktet osv... Det var riktigt kul att se och han var väldigt t y d l i g på att berätta att ALLA bilder vi ser är retusherade, och ibland är det lite skönt att veta, som tex då jag ser en vacker reklambild som denna ;)

Ops, när man talar om trollen... nu fick Johanna besök av sin venn Dao så där rök nog mina beach-planer ;) .... Vill att hon ska få passa på att leka de dagar Dao är på resorten för snart är sommarlovet över här i Thailand. Skolorna startar igen i mitten av maj och då har de haft ungefär lika långt sommarlov som vi har hemma i Norge / Sverige.

Ska försöka locka med mig kidsen ut nu för jag vill få färg på kroppen, känner mig ungefär som spöket Laban... ;)

NJUT din dag !! och tänk positiva tankar !

KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: JeZzAnIsTa in a......

så mysig blogg du har!

Postat av: sofie

Tack för dina peppande ord som du ger oss. De räddar ibland hela min dag på jobbet.Mvh Sofie

2010-04-29 @ 09:36:53
Postat av: Sara - tävlar ut barnvaror på bloggen!

Hoppas ni får en skön dag i solen =). Man blir så glad av att läsa din blogg!

2010-04-29 @ 09:48:36
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Miljoner TACK för fina kommentarer! Nu blev min dag ÄNNU soligare !



Kramar till er!!! :)

2010-04-29 @ 10:11:51
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Ninni [Foto & Vardag]

riktigt bra ordspråk må jag säga

2010-04-29 @ 10:49:11
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Therese

Heldiggris!! Skulle ikke sagt nei takk til litt sol på denne bleike mammakroppen heller:)) Flotte bilder du har lagt ut! Johanna ser ut til å storkose seg... ønsker deg en topp dag;)) klem

2010-04-29 @ 11:59:20
Postat av: Heidi

Hei. Mulig du har skrivet det før, men jeg har ikke fått det med meg. Er det bare du og datteren din som er på ferie, eller er mannen din også med? Uansett, god ferie! Klem Heidi

2010-04-29 @ 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91