Dagens outfit & Halv åtta hos mig.


Skøyen idag runt kl.18. Min dagens: jacka H&M, pälsvest från butiken Daisy på Vinderen, tunika Custommade (under den linne från Filippa K), byxor Stich´s (från Daisy), skor Fiorentini + Baker och solbriller Gucci.

Godkväll darlings! Oj, vad dagarna går fort då man har mycket att göra! Och idag var Johanna och lekte med kompisar efter dagis så jag mötte inte upp henne förren närmare 18.30 = vi var inte hemma förren strax efter 19 = ovanligt sent :)


Jag älskar min nya kamera för att den fångar ögonblicken...

Såg du föresten på Halv åtta hos mig (svenska TV4)? MY GOD vad PROVOSERANDE att den ena tjejen först sa att hon blev bjuden på sitt livs godaste middag och sen ger hon killen 4 poäng och säger att det är medveten taktik så att han inte ska vinna ????!?? Jag satt i soffan och blev riktigt upprörd för så gör man ju bara inte. Eller vad säger du?

Nu ska jag hoppa i skorna och ge mig ut på ett event som jag är bjuden på. Återkommer med pics lite senare! :) 

Tjingeling så länge !


Kommentarer
Postat av: Frida

Vi tappade också hakan här i soffan, hur löjligt? Hon gjorde ju programmets simplaste middag genom tiderna och så tror hon på allvar att hon kan vinna!? Nej idioti och pinsamt!

Postat av: Reidun

Hei!

Høres ut som du har travle og spennende dager, og du er alltid like fresh og flott i dine antrekk. Lærer masse av deg når det gjelder å sette sammen antrekk!!!

2010-04-15 @ 20:37:56
Postat av: Heidi

Elsker den tunikaen! Noen ganger er det irriterende å ikke bo i Oslo der det er best utvalg!:) Ha en fkveld på event:) - Heidi♥

2010-04-15 @ 20:47:02
URL: http://frufly.blogspot.com
Postat av: Tindra

Jag blev oxå superupprörd. Människan är ju minst sagt dum i huvudet och borde ha blivit utesluten. Fy, vad hon borde skämmas. =(

2010-04-15 @ 21:10:55
Postat av: Nathalie Lindh

Jättefin blogg :) gillar den jättemycket, läser nästan varje dag.

Hade varit kul om du la en fråga i min frågestund !

2010-04-15 @ 21:16:07
URL: http://nathalielindh.se
Postat av: Mimmi

Hörde bara att hennes kommentar om hur god hon tyckte middagen varit...så nu när jag läser att hon inte gav högsta poäng ....

2010-04-15 @ 21:30:23
Postat av: Helén

Du är ju snygg som vanligt och jag kollar in hos dig varje dag, men har jag missat vad du köpt för kamera ?!?

Info snarast tack, för här ska köpas ny :)



Tack för att du är en sån feel-good spridare, söta du!

Kram

2010-04-15 @ 21:54:01
Postat av: Helén

.....just det, håller verkligen med ang Halvåtta hos mig; FYY vilken dålig stil!!!!

2010-04-15 @ 21:58:48
Postat av: Michaela

Jag tappade allvarligt talat ögonen ur skallen då hon slängde iväg den där elaka kommentaren!



Hennes beröm överraskade mig först, det var så ärligt och uppskattat, roligt att höra. Men sen vad som komma skulle..



I believe in what comes around, goes around. Den du väljer att vara speglar sig tillbaks. Inte alltid på samma sätt, men på ett likartat som är positivt/negativt laddat. Så mer glädje!!!!! <3



Stor kram för en kempegrejt blogg och för ditt härliga glädjespridande :)

2010-04-15 @ 22:00:43
Postat av: elle

Håller helt med, halv åtta hos mig som är ett sådant feel good program!

2010-04-15 @ 22:03:23
Postat av: Marianne

En falsk jäkel det där, ush...värdig vinnare dock, hon var underbar!

2010-04-15 @ 22:33:42
URL: http://vastkust.blogspot.com
Postat av: Tina

Hej fina du! Gillar din jacka från H&M. Är det årets kollektion? HAr inte lyckats hitta den. Ha det bäst.

2010-04-15 @ 22:57:50
Postat av: Michelle

Jag blev arg på tjejen i halv åtta hos Mig. Men hon har varit lite udda hela veckan...

2010-04-16 @ 07:47:53
URL: http://MsDemoch.wordpress.com
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Det är ju repriser som går nu av halv åtta hos mig och när programmet sändes för första gången förra året blev det mailstorm till tv 4. Tittarombudsmannen tog upp det på nyhetsmorgon att så många hört av sig och han tyckte också det var fel att hon satt en 4.



2010-04-16 @ 09:52:26
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91