Välkommen soliga septemberdag!


Dagens tänkvärda: det är bättre att testa och misslyckas än att inte våga försöka...

Då har vi kickat igång en rykande färsk dag igen ! :)  Johanna kom in och väckte mig strax före kl. 7 och sen har hår rullats, frukost ätits, leksaker åkt ut över köksgolvet, färg ritats i ansiktet (Johanna går runt med en röd linje över munnen idag ;) och bilen körts till dagis med musik på FULL volym. Mitt hjärta älskar det och sitter och headbangar i baksätet ! :) (och jag i framsätet, de som ser oss ler nog ;)

Och på tal om musik: klicka
HÄR och se Madonnas senaste video till BÄSTA låten (love it!). Tänk att dama är 51 år!? WOW säger jag bara.  En cool detalj med videon är att hennes dotter Lourdes är en av dansarna !


Kate Moss i ny snygg kampanj. Gjorde en "stjel stilen" sak på henne igår som ni kan se i en Kamille senare i höst ;)

Min dag bjuder bl.a. på ett UGG-event och jag GLEDER mig stort för jag ÄLSKAR UGG skorna ! Skönare finns inte ! När jag reser långt (Thailand) så reser jag alltid barfota i mina Uggs och det är som att sväva på små moln... Love it!! Blir kul att se hela höstkollektionen idag och jag ska självklart ta bilder så att ni får se !

Nu önskar jag dig en FANTASTISK dag och du, kom ihåg att dagen blir vad du gör den till så se till att detta blir en GLAD dag ! Tänk positiva tankar och hitta något KUL att se fram emot ! :)

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Angel

ha en riktigt bra dag

Postat av: Charlotte

AVIS! Både på UGG-event och din mysiga morgon med J! Ni verkar ha det underbart tillsammans.



Jag ska bota förkylning med shoppingrunda, vad tycks?

Kanske kommer ett par nya UGGS med hem idag :)

Kram!

2009-09-02 @ 11:37:06
Postat av: Susanne

Good! Vad cool hon är Madonna!

2009-09-02 @ 14:24:54
Postat av: Johanna

Hoppas du har en fortsatt bra dag:) Härligt med UGG-event:)

2009-09-02 @ 15:30:40
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Nanna

Hej tjejen.

Jeg så deg så vidt på Sandvika i dag, men du var inne i mengden med folk, og jeg var på jobb... Neste gang du er på storsenteret må du komme innom butikken :-)

Ha en fantastisk kveld :-)

Klem

2009-09-02 @ 17:47:28
Postat av: Matilda

Du borde skippa sådär mycket kajal:(

2009-09-02 @ 21:26:58
Postat av: Jill- nygift, 30 år, med man, hus, jobb

Tycker verkligen om dina olika citat. Alltid lika tänkvärt.

2009-09-02 @ 22:31:44
URL: http://www.fruhurtig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91