Today I love...


Det känns som att det kommer att bli en ovanligt SVART höst för mig... Classy & snyggt !

Idag när jag var down-town för att plocka till ett par uppdrag så passerade jag Louit Vuitton butiken och efter det får jag inte den FINA väskan "Neverfull" ut ur huvudet mitt... Den känns som den mest PERFEKTA väskan av alla. Som en man inte kan leva utan helt enkelt ;) Så nu står den i toppen på önskelistan ! :)


Denna bild inspirerar mig till att investera i en snygg, enkel, svart cashmere kofta el tröja.. och jag kommer att använda mina svarta skinnbyxor riktigt ofta i höst/vinter. Huvudbonaden står jag dock gärna över tack ! ;)


Ett skärp / belte i livet gör det lilla extra till outfiten.

Jag shoppade ny höstjacka och en snygg hatt (!) för ett tag sedan men har missat att fota och visa er... ska göra det imorgon då jag piffat till mig för nu sitter jag här i glasögon & Juicy och chillar.. :)


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Mycket fint

Postat av: Johanna

Du har ju en nerverfull väska som du köpt i Thailand? :)

2009-09-02 @ 09:45:06
Postat av: Johanna

Du har ju en nerverfull väska som du köpt i Thailand? :)

2009-09-02 @ 09:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91