Resultatet av plock + foto = 1 mote-shop.


Denna sak var i Kamille för några veckor sedan. På bilden har Sarah Jessica Parker på sig de UGG´s jag markerat med ett rosa hjärta. (modellen är ny för hösten).

Varsågoda ! här får ni se hur de mote-shops som jag ofta plockar & fotar till ser ut då de är klara :)  Jag gör 1-2 st sidor som denna i varje nr av Kamille och förutom att välja ut kändisbild & plocka alla ting så skriver jag även texterna & tipsen. Hur KUL som helst ! :)


Saken ligger även uppe hos
Kamille på nett.

Jag sitter och fixar med en sak som har deadline i morgon bitti och så fort som jag är klar med den så ska jag jag hoppa i säng för jag håller på att somna. Äter kinasnacks för att hålla mig vaken ;)

Passar på att säga GODNATT och jag ser fram emot att ses igen imorgon !!

NaTtAkLeM! ♥

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Verkligen en jättefin sida! Det är så här jag gillar SJP som bäst, när hennes stil är "uppnåelig" för oss vanliga dödliga ;-)

Jag kommer definitivt leta efter en härligt färgstark sjal att matcha mina jeans och gråa t-shirts. Men jag blev blixtförälskad i örhängena! De åker högst upp på önskelistan till min födelsedag om två veckor!

Tack för tipset!

Kram Ulrica

2009-09-03 @ 23:56:17
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Ulrica-

Å vad kul att jag kunde tipsa om ett födelsedagsönsk! :) Håller med om det det du skriver ang Sarahs stil. Jag körde en "stjel-stilen" sak på henne i Kamille Mor & Barn också och då använde jag bl.a. en snygg svart täckvest från Gina Tricot som jag har sett är ute i butik nu. Ett tips! :) (ska fota av sidan ur Mor & Barn då den är borta från tidningshyllorna om några veckor). Önskar dig en underbar helg ! Kram ! :)

Postat av: Linda

Så fint!! Vilket fantastiskt kul jobb du måste ha!! Hoppas det går bra med din deadline!! Kram

2009-09-04 @ 07:07:48
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: pangis

Du är imponerande duktig!!! (Men det visste jag ju:-) Vad kul att få se en bild.. Vi har ju inte Kamille i Sverige!



Min syster får börja skicka bladet till mig, tror jag bestämt!



Önskar dig en finfin helg med de dina!

2009-09-04 @ 08:59:43
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Att ha det gott

BRA jobbat

2009-09-04 @ 10:32:03
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Weronica

Vilka snygga ankelbooots :)

2009-09-04 @ 15:30:22
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: Sandra

Vilken vacker sjal! Vart kommer den ifrån? Tack för en toppenblogg, här inhämtar jag massvis med inspiration!

2009-09-05 @ 09:09:29
Postat av: Sandra

Vilken vacker sjal! Vart kommer den ifrån? Tack för en toppenblogg, här inhämtar jag massvis med inspiration!

2009-09-05 @ 09:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91