Lördag = första dagen.


Lördagens premiärdopp.

Det är alltid underbart SKÖNT att komma fram till sitt hotellrum efter resan och att packa upp och få på sig bakläderna och Johanna sken i kapp med SOLEN då hon fick se poolen. "Mamma, bada pool!" sa hon om och om igen och det tog inte länge förren hon var i vattnet :)


Johanna sprang mellan poolen och MiniLand forsta dagen och var sååå GLAD !

Sunwing Resort är verkligen det optimala boendet för oss med barn för här är ALLT lagt till rätta för att både föräldrar & barn ska ha en så avkopplande & trevlig semester som möjligt.  Och jag har faktiskt bott på just exakt detta hotell 2 gånger tidigare (2001 & 2002) så jag känner mig lite "hemma" här :)


En San Miguel + en pizza + norska Costume = första måltiden på semestern :)

Det var en "aktivitetsfri" dag på vårt hotell på lördag vilket innebar att restaurangen var stängd och då vi gick för att äta på "La Tasca", på Mimosa (hotellet vid sidan om oss) så hade de precis stängt efter lunch och skulle öppna igen till middag så : jag gick en tur med en sleeping beauty i vagnen och behövde inte gå långt före jag hittade en super mysig restaurang i lounge-stil vid havet som heter Panetosto.


Här kan man chilla med en drink före eller efter maten...


Som ni ser så hade vi nära hem.


Jag avslutade 1:a semestedagen med god färsk frukt och lite bubbel på vår soliga balkong.

Vi var så trötta efter resan att vi la oss rekord tidigt på lördagskvällen och sov som prinsessor till kl.06 på söndag då Johanna tyckte att det var dags att ta tag i dagen :)


Kommentarer
Postat av: ellabella

Så deilig det ser ut. Ha en fortsatt flott ferie!

(JIG er vel også med på ferien?)

2009-09-15 @ 00:24:26
Postat av: Susannes Liv

Ni ser ut att ha det toppen!



Ha en toppensemester!



Kramar

Postat av: Therese

Hoppas ni har det tipptopp på resan !

2009-09-15 @ 00:29:06
URL: http://bubbelzone.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Åker med tre vänner nu i Mars, lite tidigt kanske.. Men Spansk vår har jag aldrig upplevt. Finns det något man absolut inte bör missa? Har du inga bra tips på saker man kan göra, äta eller shoppa?

Tack och ha en fin kväll! :)

2010-02-15 @ 20:04:20
URL: http://alessandra.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91