Hello torsdag !


Igår på den FLOTTA invigningen av Skandinaviens första UGG shop-in-shop ! i butiken Shoebaloo på Sandvika Storsenter. De UGG´s jag håller i handen är SÅ fina ! Jag berätter mer och visar många fler bilder senare och då ska ni även få se vad min goodiebag innehöll.

Mina kära vänner! Idag går det undan i svängarna för mig och Johanna är på sin 1:a heldags utflykt med dagis. Solen skiner och jag ska vara så effektiv jag bara kan med HOPP om att vi får till att resa i eftermiddag. Wish me luck !! (behöver det ;)

Önskar dig en helt UNDERBAR dag ! och jag ser att ni är många som frågat vart vi ska resa på semester? Helt ärligt så vet jag inte ännu... jag har ena benet i Thailand och det andra vid Medelhavet (p.g.a regnperioden i Thailand) .... så: vi får se hur det går ? :)

PuSs & KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas att du får en bra dag! Håller tummarna för att ni hinner åka!



Kram!

Postat av: Anna

Klart ni ska åka! Det är ju dina kusinbarn som döps..ska jobb få gå före det? Döps gör man ju bara en gång...

Jobba på nu så hinner ni ;)

Kraaam

2009-09-03 @ 11:18:40
Postat av: Marianne

Måste bara säga att du är en riktig inspirationskälla för mig! hälsningar från en oslojente i Göteborg

2009-09-03 @ 11:26:42
Postat av: Annica

Ska ni åka iväg på semester nu i september hade jag inte tvekat en sekund - Vid denna tiden är Grekland som finast!! Hoppas ni kommer iväg snart, så du får en välbehövlig paus från vardagen! Kram från ett regnigt Skåne /Annica

2009-09-03 @ 15:05:16
URL: http://annicassida.blogg.se/
Postat av: Madeleine Gbg

Härligt med semester. Som Annica skriver - Grekland är helt ljuvligt den här tiden på året. Nu är det dock länge sedan vi var där då Thailand har dragit i oss i flera år! :-) Hoppas ni kommer iväg! Kram till dig och de dina!/M

2009-09-03 @ 17:30:26
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Wenche

Kjempefine Ugg:)

2009-09-03 @ 21:16:54
Postat av: vintageretroprinsessa



Uggs måste nog vara den bästa sko uppfinningen som nånsin uppfunnits :D

Finns det ens skönare skor ?



Ha en toppen fredag

2009-09-04 @ 09:47:30
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Sirpa

Jag tror att jag bara har kommenterat här bara en gång tidigare men du ligger som 1:a på min lista för favo-bloggar. Verkligen inspirerande läsning varje dag! Själv är jag farmor till en 2,5 åring som heter Neo - världens finaste förståss om man frågar farmor. Läste att ni funderar kanske att åka till Medelhavet. Jag vill därför tipsa er om en lyxlägenhet i härliga Alanya (4 km från Alanya centrum). Vi har en alldeles nybyggd lägenhet där som vi hyr ut under perioder när vi själva inte hinner vara där. Perfekt läge för barnfamiljer med en liten centrum med affärer och restauranger inom 100 m avstånd och ca lika långt till havet. Kika gärna på vår hemsida www.alanya-penthouse.se

2009-09-04 @ 18:03:13
URL: http://enfarmorsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91