Happy new week !


Dagens tänkvärda...

Hoppas att du har haft en helt UNDERBAR weekend och att du känner dig GLAD över att starta upp en  NY fräsch vecka idag ?! :)  Den här veckan är min och Johannas sista semestervecka och den ska vi NJUTA så mycket vi bara kan.

Jag har för första gången sedan vi kom hit ställt väckarklockan på morgon för att jobba ett par timmar så jag bjuder på pics från igår nu också måste jag jobba vidare innan min nett-tid går ut (upptäckte precis att jag bara har 1 time kvar.. sen måste jag till receptionen och köpa ny...).


Igår var Johanna med på "adventures" på Mini Land kl. 11-13 och så här såg hon ut då jag hämtade henne. En liten indian som varit på skattjakt :-)



Jag och min lilla indian-flicka vid gårdagens lunch på La Tasca.


Jag zoomade in våra kreativa girls som gick iväg själva för att hämta glass till dessert. De klättrade upp på glassboxen....


... och fixade sig varsin glass helt själva ;-)


Söndagen bjöd på mixat väder. Sol / moln fram till runt kl. 15, sen ös-regn och åska ett par timmar innan det blev uppehåll men mulet ut dagen ... Har står Johanna och tittar på regnet som öste ner runt kl. 16 igår.

Bäst jag passar på att jobba nu då hjärtat fortfarande sover sött så jag visar bilderna från kvällen senare.

Önskar dig en STRÅLANDE måndag !

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Wenche

Takk for at du deler så mye med oss:)

Nyt den siste ferieuka:)

Klem:)))

2009-09-21 @ 08:41:02
Postat av: Josefine

Ha en skön dag!

Postat av: Emma

Hej

När du kommer hem måste du bara kika på "ensam mamma söker" på 3:an. Du är så lik Madelene tycker jag...Ha en fortsatt UNDERBAR semester!

2009-09-21 @ 12:39:40
Postat av: Ciccan

Vad härligt ni ser ut att ha det! Jag är "ny" hos dig men trivs mycket bra ;-)



Förstår att du bott på lite olika Sunwing resorter och har för mig att du skrivit att ni valt till Sunwing inclusive på er semester nu. Vad ingår i den? Glass till barnen efter maten?

2009-09-21 @ 15:22:02
Postat av: S!!!

Hej söta du! Underbar semester ni verkar ha.. är så avis... titta gärna in hos mig o in i min vardag. kram!!

2009-09-21 @ 22:14:11
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: S!!!

Hej söta du! Underbar semester ni verkar ha.. är så avis... titta gärna in hos mig o in i min vardag. kram!!

2009-09-21 @ 22:14:12
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Skönt Hemma

Åh vilka underbara bilder! Gissa om man längtar bort nu :D

2009-09-22 @ 07:12:58
URL: http://skonthemma.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Ni ser ut att ha det ljuvligt,

ha en hääärlig tisdag!



stor kram

2009-09-22 @ 10:49:15
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Underbara bilder, så härligt ni har det :) Njut era dagar nu, även att solen skiner här i Norge blir det saktare kallare och då är det härligt att ha laddat till höst ordentligt!.. Kramar

2009-09-22 @ 12:14:02
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Jessica, Tuvas mamma

Det var nog den sötaste lilla indian flickan jag någonsin sett :)

2009-09-22 @ 13:46:22
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: jessica

Det går lite trögt att scrolla här inne tycker jag.

Sidan fastnar då och då. Är det så för någon annan?

2009-09-22 @ 17:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91