Godmorgon fredag !


Dagens tänkvärda: Ge aldrig upp dina drömmar... !

Godmorgon mina bloggisar ! Idag ar det FREDAG och det tycker jag att vi ska FIRA ! köp hem något gott till i kväll och unna dig något "lyxigt" idag (tex ett magasin, något nytt till höstgarderoben eller kanske lite godis?).

Jag ska vara och fixa fransk-pedikyr på mina tår nu på morgonen (mitt sätt att "fira" dagen ;)  så vi ska åka iväg till dagis ovanligt tidigt. Efter mitt fot-fix måste jag trippa runt i flip-flops (så att inte lacket ska förstöras) och idag ska jag bl.a.  passa på att buda iväg en massa kläder från mitt kontor så att det ar rent och klart för en fresch new start då jag är tillbaka igen också ska diverse ärenden ordnas (har lust på en ny bikini... ).


Missa inte senaste nr av Kamille ! Det kommer ut i butik på måndag men många butiker brukar smyga fram det tidigare (=idag / imorgon) så håll utkik !

Igår hittade jag ett rykande färskt nr av
KAMILLE landat i min brevlåda :)  och i detta nummer har jag stylat sakerna: "Slik kler du deg slankere" (vi fotograferade på landet utanför Oslo i somras..),  "Sesongens trender fra A til Å" (duktiga Linda har skrivit alla texter, jag har plockat alla ting och fotat dem i studio) och till sist: Mote-shop "bluser" med inspiration av snyggingen Gisele Bündchen.

Njut dagen alla fina och kom ihåg att den har dagen aldrig kommer tillbaka så : CARPE DIEM !

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: grommis

Fredagstemning er fantastisk! I dag er jeg superglad for min venninne venter en datter akkurat da min er beregnet å komme også! I kveld feirer jeg med reker og gravid-champagne:)



Ha en fin fredag, og GOD tur når dere reiser. NYT sol og sommer! KLEM

Postat av: Åsa

Trevlig helg! Och tack för all inspiration och energi jag får av din FINA blogg! kram Åsa

2009-09-11 @ 09:33:55
Postat av: Maja

God helg og god ferie:)

Takk for alt du deler med oss:) Får så mye inspirasjon av deg:)

Klem

2009-09-11 @ 14:43:00
Postat av: Maja

God helg og god ferie:)

Takk for alt du deler med oss:) Får så mye inspirasjon av deg:)

Klem

2009-09-11 @ 14:44:29
Postat av: Sara L

vart hittar du alla fina visdomsord?

2009-09-11 @ 16:40:33
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Lenoviska !

Hei ! Fikk min kjole/topp fra Kate Moss by TOPSHOP idag. Limited Edition. Selger denne helt ubrukt med lapp på. Ta en titt, tror det er litt din stil :)



http://lenoviska.blogg.no

2009-09-11 @ 17:09:15
URL: http://lenoviska.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91