En fantastisk sensommardag!


Johanna var törstig då jag hämtade henne på dagis i eftermiddag. De har turdag på torsdagar och idag hade de varit på biblioteket. Kul !

Idag har Oslo bjudit på ett FANTASTISKT väder, strålande SOL och härlig höst-feeling i luften. Underbart! :)

Jag har plockat, fotat och returnerat idag, med andra ord har jag haft en ganska vanlig jobbdag ;) Också avslutade jag min dag med att besöka min favorit butik
DAISY på Vinderen och där hade de fått in MASSOR med FINA news från bl.a. Odd Molly och isländska Andersen & Lauth så ett TIPS inför helgen är att du tar turen innom för ni vet hur det är med "godbitarna", de flyger snabbt ut... 


Idag har jag luftat en gammal favorit från H&M Trend som jag matchat med blus från Bruuns Bazaar, jeans Zara, støvletter BilliBi (egentligen lite varmt en sensommardag som denna...puh...) och väska Gucci. Johanna har på sig bluse & kofta från Benetton (koftan är en höst favorit!), nya byxor från H&M med hjärtan på knäna (ett TIPS! de kostar bara 99nok!) och när hon får välja skor själv så blir det: sandaler :)

I kväll har hela familjen varit ute och ätit middag på Yaya´s och det var som vanligt super GOTT! Jag är så glad i Thai-mat och Johanna kan äta kycklig & ris varje dag om hon fick bestämma. (hon blev van vid maten då vi bodde i Thailand).


Jag var och fixade mina naglar hos Marit idag så nu är de redo för semester ;)


Här syns mina ny fixade naglar. Jag jobbar så mycket med mina händer och då vill jag ha något fint att titta på..

Nu ska jag starta "jaktenpåJohannasenasommarsandal" för den är spårlöst borta och den ska med oss på turen. Såg föresten att någon föreslagit att jag borde köra en tävling ang. vart vi ska resa på semester ? Vill ni det ? i så fall hittar jag på en trevlig vinst :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Naglarna ser toppenfina ut! Jag blir avundsjuk. Jaa, det kan väl vara en rolig (betyder nåt heeeelt annat på norska , va?) tävling..I´m in :)))

Ska bara klura ut vart jag tror ni ska åka funderar????? Kraaam

2009-09-10 @ 22:43:26
Postat av: Josefine

Sov så gott och tack för en mysig blogg!



Kram!

Postat av: margrethe

God kveld! Så fin du er! I dag har jeg bestilt en hjertelampe etter at jeg fikk tilsendt prøve på stoffet- gleder meg veldig! Takk for inspirasjon og ha en fantastisk og velfortjent ferie! Mvh Margrethe.

2009-09-10 @ 23:03:47
Postat av: Johanna

Ja, kör en tävling!:)

2009-09-11 @ 07:48:00
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: ♥ vintageretroprinsessa ♥

snyggt och Fräscht klädd som alltid :D



ha en toppen fredag ;)



Idag är det min tur att fixxa tassarna ;)

2009-09-11 @ 09:06:19
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Annica

Jättebra idé med tävling om vart ni ska resa! Jag har själv en känsla vart det bär hän, men jag sparar mig isåfall till tävlingen!!

Ha en riktigt skön fredag, i Skåne skiner solen och jag har precis kommit tillbaka från en skön promenad på lunchen! /Annica

2009-09-11 @ 13:29:01
URL: http://annicassida.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Underbart söta bilder på dig och din dotter i din blogg! :)

2009-09-16 @ 23:51:56
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91