Trevlig kväll!



Ni är flera som efterfrågat fler bilder från vårt hem. Om ni klickar på "hemma hos oss" i vänstermarginalen så finner ni några bilder :) Och jag kan självklart fota fler en dag då jag städat ;)

Då var vi girls hemma igen efter en dag med jobb för den stora och dagis för den lilla :) och nu väntar middagsfix + lek & mys och sen, då hjärtat somnat, så ska jag styla klart ett helt gäng med outfits. Det är nämligen imorgon som det stora uppdrag jag fick häromdagen ska göras.

Och vet ni, idag då jag var innom H&M´s presserom så fick jag se HELA Jimmy Choo kollektionen som lanseras den 14:e november ! Var inte det lite coolt ? ;)  Kollektionen är absolut värd att köa för !


Jimmy Choo hos H&M den 14:e november. Väss armbågarna för det blir nog trångt ;)

Bäst jag slänger ihop maten nu, min mage kurrar.


Min dag idag har gått i blått: klänning / kjole från H&M, jacka + jeans från Zara, sjal shoppad i Phuket (på en favorit butik i Surin) och till detta: støvletter från BilliBi.

NJUT din måndagskväll ! :)


Kommentarer
Postat av: Merethe :o)

Hei snuppa,

Jeg må bare få si at jeg DIGGER din outfit idag!!! :o) Alle nyansene i lyseblått er NYDELIGE til deg!!! :o)

STOR klem og nyyyt mandagskvelden! :o)

2009-09-07 @ 18:37:58
Postat av: Ingrid

Sååå fin den blå kjolen fra H&M var!! Vet du om den fremdeles finnes i butikk/nettshop?



Ha en fortsatt god dag! :)

2009-09-07 @ 18:53:33
Postat av: ebbaho

sötblogg!

Postat av: L

Har en venninne som absolutt kommer til å stå i den køen!!:)

Skal tipse henne om bloggen din!!



Har fulgt bloggen din leeeeenge,og den gjør meg glad! Endelig fått egen!! Det er jo så gøy:)

Klem

L

2009-09-07 @ 19:43:53
URL: http://sostreneandersen.blogspot.com
Postat av: cathrine

Vilken favoritbutik i Surin är det? Jätte nyfiken! Ha en härlig kväll!

2009-09-07 @ 20:28:37
Postat av: Hanna

Du har en så fin blogg! Man blir alltid glad här eftersom du alltid sprider sån värme och optimism här=) Tror ingen annan blogg är så mysig som din=) Men du det är en liten grej som "stört" mig länge, vet inte om det går att ordna till det på något sätt. Men varje gång jag klickar på de små bilderna så får jag aldrig fram dem utan blir bara uppkastad till början av sidan, alltså om jag klickar på en bild i nåt inlägg mitt i bloggen så kommer jag alltid tillbaka till "startläget", vet inte om du förstår hur jag menar, men kortfattat så funkar det inte att klicka på de små bilderna! Är det så för någon annan, eller är det bara min dator? Funkar på alla andra bloggar jag besöker. Hoppas du förstår=) Ha en fin kväll!

2009-09-07 @ 20:59:11
Postat av: Malin

Det fungerar inte för mig heller att klicka på de små bilderna och ja, det är faktiskt lite störande. Men så är det i teknikens värld, det går inte alltid som vill :P



Vill tacka för en underbar blogg som jag föjt länge. Du sprider sådan glädje och man påminns ständigt om att livet är kort och man ska försöka ta vara på det. Att du bjuder på härliga bilder, en strålande dotter och mängder med inredningsbilder, tips och detaljer är ju bara en plus för mig som fullkomligt brinner för inredning!

Kramar från en läsare i Sundsvall :)

2009-09-07 @ 21:48:40
URL: http://rajala.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inte konstigt att alla vill se bilder ifrån ditt hem, det är verkligen ett hem jag skulle vilja ha! Har ni högt i tak? Det ser verkligen ut så. Kan du inte beskriva lite utöver bilderna?



2009-09-07 @ 21:59:18
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: fashionfrua

Fin-fin outfit, kjære du - og søt blogg med rosa skjær:) Litt rosa og spas i hverdagen gjør seg...

2009-09-07 @ 22:03:04
URL: http://fashionfrua.blogg.no
Postat av: Wenche

Jeg får heller ikke til å klikke fram de små bildene, det er akkurat som Hanna beskriver...



Jeg tenkte å spørre deg også Anna_Stina om en får rabatt gjennom din blogg om en handler hos Creative Lounge? Husker ikke om det var til deg eller Prinsessan (EL. kanskje jeg bare drømmer...):



Klem:)

2009-09-07 @ 23:03:40
Postat av: Emma

Det ser onekligen ut som om att man vill köa för de skorna :)

2009-09-08 @ 05:54:11
URL: http://emmasutsida.blogg.se/
Postat av: karin

samma här får ej fram stora bilder längre,kraaam

2009-09-08 @ 07:18:21
Postat av: Anne

Åh vad häftigt. Jag är ingen som står i kö men den 14:de nov, då jäklar ;-) Hur coolt som helst.



Ha en fin dag.



//AK

2009-09-08 @ 08:33:02
URL: http://eightfloorview.blogg.se/
Postat av: Marjo

Hej



Gäller samma datum i Norge och sverige angående skora???

2009-09-08 @ 18:57:29
Postat av: Marcus

Tycker du att min blogg är bra och rolig?

Rösta på mig! BIDRAG NR 6



http://niklasvikt.blogg.se/2009/september/veckans-bloggtavling-final.html



Gå in på länken ovan och rösta på min blogg om du tycker att jag äör en värdig vinnare!

2009-09-09 @ 23:24:03
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91