Mina nya MiH-jeans !


Om du klickar HÄR så kommer du till
MiH´s egen hemsida där du kan se fler kollektionsbilder. MiH-jeans selges bl.a. hos NK Domain i Stockholm, hos net-a-porter och på Høyer butikerna i Norge.

Det blev inget halloween firande på dagis idag för Johanna, istället har hon fått hänga med mig på lite jobb. Eller hänga och hänga, hon sov heeela tiden i bilen så hon har nog inte ens märkt att hon varit med mig tur & retur till fotostudion ;)  Vi kom hem för en liten stund sedan och hon sover fortfarande, fast inte i bilen så klart, utan i soffan...  Och vet ni, då jag ringde dagis på morgon så var det bara 5 (!) barn där idag av totalt 20 så hon missar ingen större festlighet ;)


Jag och de vackra girlsen på Front Society (till vänster: Cecilia, till höger: Anette). Front Society representerar bl.a. Lexington Clothing, Margit Brandt och MiH-jeans.

Häromdagen var jag och besökte agenturen Front Society som drivs av Cecilia & Anette och till min stora GLÄDJE så fick jag ett par super SNYGGA MiH-jeans att förgylla min höst med ! :) (Tusen miljoner TACK!!) 

Jeansen är i skönaste strech och är så där lagomt höga på livet att man slipper riskera att visa rumpan varje gång man böjer sig ner ;)  Modellen jag fick heter "Oslo" och jag kan varmt rekommendera den om du är ute efter nya jeans.


En smygtitt på s/s -10 kollektionen från MiH-jeans.

Jeansen hette först Made in heaven men så bytte de namn till MiH och det kryllar av kändisar som går runt i MiH-jeans, bl.a. Katie Holmes, Keira Knightley, Jessica Alba, Jessica Biel och snyggingen Claudia Schiffer:


Claudia har på sig en style som heter The Marrakesh jean.

Jag har redan blivit så glad i mina MiH´s att ett par blå åkt in på önskelistan ;)  och jag ska självklart fota mig i mina svarta senare så att ni får se hur de ser ut på . (jag har den modellen som är på 1:a bilden)


Bäst jag passar på att jobba nu innan prinsessan vaknar så vi ses igen lite senare!




Kommentarer
Postat av: weris

snygga =)

Postat av: Evelina

Så snygga, så snygga! Gillar att de har en högre midja, så slipper man visa rumpan. Hur ska ni fira jul i år? Kommer hela familjen fira tillsammans? Hoppas det så ni slipper vara på varsitt håll.

2009-10-29 @ 15:22:49
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Evelina-

Ja, visst är dom snygga! :) Vi (= jag, Johanna & JIG) kommer att fira jul i Phuket och det ska bli såå mysigt. Var ska du själv fira jul? Kram! :)

2009-10-29 @ 15:37:24
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: anna

ah Jeansen :)

2009-10-29 @ 15:52:37
URL: http://anniiisss.blogg.se/
Postat av: Elisabeth (Rikke)

MiH-jeansene ser superlekre ut! Så heldig du er som har fått et par jeans til din garderobe! (",)

Mange takk for smakebiter av s/s-10 kolleksjonen fra SPALT-PR og foto fra åpningsfesten hos by Malene Birger i Hegdehaugsveien. Wow, mange lekre klær. Ja, jeg må si at svensker og dansker virkelig KAN design, både klær og interiør.



By the way, må varmt anbefale "Julie & Julia" som går på kino nå!

Ikke før har Meryl Streep sunget duett med Pierce Brosnan i "Mamma Mia", så legemliggjør hun TV-kokken Julia Child så det roper Oscar. En herlig feel-good film.

Ikke siden "Babettes gjestebud" har jeg vært så sulten etter å ha sett en film.

2009-10-29 @ 16:42:15
Postat av: Emma

heej! vgd??? hur måt du???

2009-10-29 @ 17:08:13
URL: http://dogsandcats.blogg.se/
Postat av: Emma

heej! vgd??? hur måt du???

2009-10-29 @ 17:08:15
URL: http://dogsandcats.blogg.se/
Postat av: elin

Kjempeflotte jeans! Tror jeg må prøve disse neste gang jeg er i Oslo - og det er ikke lenge til :-)

2009-10-29 @ 17:16:42
Postat av: Sara

Jag tycker det är SÅ svårt att hitta perfekta jeans..

2009-10-29 @ 17:16:57
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: jenny

snygga jue!

2009-10-29 @ 18:31:27
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: isabella l .

Långt inlägg ;) Men snygga jeans =) <3

2009-10-29 @ 19:21:12
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon är kanske inte på topp än, Johanna, om hon sov hela dagen. Det brukar ju inte 3 åringar göra precis! Hoppas hon blir bra snart :Z

2009-10-29 @ 20:16:58
Postat av: Evelina

Va härligt att ni får julen tillsammans!! Det förtjänar ni efter så mycket jobb. Ska fira jul i vårt nya hem som jag har inrett efter att ha fått inspiration från dina inlägg om inredning!! Hade jag bott närmare Oslo hade jag anlitat dig som inredare.

2009-10-29 @ 20:30:37
Postat av: Karin - AlicesMamma

Snygga, har för mig att du haft svårt att hitta de perfekta jeansen - det var väl en jeansjakt här på bloggen förra sommaren eller hösten? Det är ju super om du hittar ett märke som känns rätt, då är det lätt att bara hålla sig till det sen...



Ha en skön kväll!

2009-10-29 @ 20:32:35
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Evelina

Va roligt att ni får fira tillsammans. Det förtjänar ni efter så mycket jobb.Jag kommer fira jul hemma i mitt nya hem med sambon. Jag har inrett och fått inspiration av dig och dina fina inlägg!! Hade jag bott närmare Oslo hade jag anlitat dig som inredare!! Ha det gott!! Carpe Diem KRam

2009-10-29 @ 20:37:40
Postat av: Anonym

Ni verkar så ensamma...utan någon större kontakt med släkt..ex. mor och farföräldrar...det är ju mysigt för Johanna att få umgås med dem..få lite släktband och minnen för livet är ju viktigt..att fira jul,bara ni, verkar trist.Men ni kanske är så utarbetade att ni orkar ej med något annat.

2009-10-29 @ 21:18:54
Postat av: Alexandra

Gokväll! Hoppas att lilla sessan snart mår bättre. Har två små snuviga barn jag också och sitter därför och kvällsjobbar! :-) (och bloggpromenerar)kramkram Alexandra

2009-10-29 @ 23:08:19
URL: http://oceanshowroom.blogspot.com
Postat av: Veronica

Hoppas du har en FAB fred-kväll..Måste bara påpeka att du är GRYMT lik ESTELLE MILBOURNE från Sverige..trodde det först var hon då jag såg bilder i bloggen innan jag läste och insåg du var du och Hon hon :)



Massor av kramar till dej o sessan

2009-10-30 @ 18:51:18
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: ugg boots from usa

Rembrandt or Monet with Water Lillies brought out the essence of ugg boots from usa life. LIJ http://www.uggsbailey.co.uk/

2010-10-14 @ 13:44:45
URL: http://www.uggsbailey.co.uk/sitemap.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91