Kvällsbus.


Johanna höjer musiken, mormor sänker, Johanna höjer, mormor sänker... ;)

Oj, vad det busades på Johannas rum tidigare i kväll. Hjärtat spelade musik på HÖGSTA volym och sprang runt, runt i sina "high-heels" så jag och mormor höll andan och väntade på att hon skulle ramla men nixpix. Små prinsessor klarar kombon klackar och dans ;)

Efter bus så blev det IDOL och även idag var det mina 2 klara favoriter som gick vidare. Kul ! Men alltså stackars hon som trodde att hon gick vidare fast hon inte gjort det.. uff...


Johannas dagens: blus + tröja + jacka + byxor från Benetton & glittriga paljett "converse" från Zara. En ny sak är att hjärtat I N T E vill sätta upp håret... det kanske bara är en tillfällig grej, men om inte så bokar jag en klipptid så att hon får en kortare page :)

Jag ska - kors i taket! ;) -  försöka komma mig i säng strax så jag passar på att säga TACK för idag och GODNATT !  JIG kommer föresten hem med en sen flight i kväll så imorgon är familjen komplett igen :)

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin - Alicesmamma

Åh, Johanna har ett SÅ fint rum och det har inspirerat mig mycket i min inredning av Alices rum kan jag säga!



Tack än en gång för allt du bjuder oss på :)

Kramar♥

Postat av: Suss

Frågade dig en sak om Uggs i ett inlägg du hade gjort om dom, vet inte om du har sett kommentaren. Frågan var iaf om du vet ifall man kan använda dom i snö/regn? Svara gärna i min blogg, lättare att se då. Tack =)

2009-10-02 @ 00:30:29
URL: http://susscutiie.blogg.se/
Postat av: Nilla

Välkomna hem!!!

Ni ser ut att ha haft ett par helt underbara veckor.

Jag undrar om du/ni är i Thailand de två första veckorna i februari nästa år???

Vi ska åka till Phuket (karon beach bla) och det skulle vara så kul att få säga hej till er om ni är där då :)

Ha en härlig söndag.

Kram Nilla



2009-10-02 @ 01:39:45
URL: http://frutteline.blogg.se/
Postat av: Nilla

Sorry, men jag kopierade frågan från det inlägget där du skrev att vi fick fråga dig om dina resor :)

Har inte hittat vart du skrivit svaren.

Natti natti.

Kramis!!

2009-10-02 @ 01:41:05
URL: http://frutteline.blogg.se/
Postat av: Therese

Önskar dig en underbardag, idag fyller mitt hjärta 4 år så för mig är det en underbar dag kram

2009-10-02 @ 08:18:08
Postat av: Ulrica

God morgon :-)

Det där med att vägra sätta upp håret känner jag igen;-) Mina tjejer var såå duktiga med att sätta upp håret fram till 3-års åldern och sedan har det varit såå hemskt att behöva bli kammad och få håret uppsatt! Helst vill de bara ha det hängande i ansiktet, men se där säger jag stopp, hårspänne eller diadem är ett must!

Nu när min stora tjej (hon är 9½) är det så roligt att se att hon kan sätta upp i fina frisyrer igen :-) Min yngsta dotter valde att klippa håret 15 cm i somras bara för att det är så jobbigt att sköta det ;-).

Johanna lär vara lika söt i page som långt!

Ha en bra dag och kram

2009-10-02 @ 09:06:10
Postat av: Ulrica

God morgon :-)

Det där med att vägra sätta upp håret känner jag igen;-) Mina tjejer var såå duktiga med att sätta upp håret fram till 3-års åldern och sedan har det varit såå hemskt att behöva bli kammad och få håret uppsatt! Helst vill de bara ha det hängande i ansiktet, men se där säger jag stopp, hårspänne eller diadem är ett must!

Nu när min stora tjej (hon är 9½) är det så roligt att se att hon kan sätta upp i fina frisyrer igen :-) Min yngsta dotter valde att klippa håret 15 cm i somras bara för att det är så jobbigt att sköta det ;-).

Johanna lär vara lika söt i page som långt!

Ha en bra dag och kram

2009-10-02 @ 09:06:33
Postat av: pangis

Ha ha..Det där känner jag igen.. min dotter vägrade toffsar..men hårfrisörskan sa att det syntes att hon inte hade det för håret var aldrig slitet:-)

2009-10-02 @ 10:36:32
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Malla

oj vilket fint rum!!

2009-10-04 @ 08:25:55
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91