Hit eller shit?


Uppdatering kl. 23.50: de flesta av er tyckte SHIT om den här pälsen och jag kan nu avslöja att ni inte kommer att se mig mig i denna i vinter (den har returnerats) ;) 

Det var länge sen vi körde en hit eller shit? så hög tid för det nu ! ;)  Vad tycks om denna fuskpäls modell lite längre från Bik Bok? Är den en HIT eller är den helt enkelt SHIT ?

Här hemma blir det thai-take-away-dinner strax. Mums ! och sen forsätter bönderna att flörta kl.20, det får man ju i n t e missa ;)

P.S jag ska berätta vad jag tycker om pälsen lite senare...


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej Anna-Stina!

Vill passa på att tacka en gång till för den lilla tjuvkiken vi fick på SJP-grejen du gjorde för Kamille! Jag nämnde då att de fina örhängena hamnade på min önskelista...och nu har jag dem :-) De är såå fina!

Ang. Fuskpälsen får jag nog tyvärr säga SHIT, den kan vara HIT i en mindre strl. på dig, men som den ser ut på bilden tycker jag den är för bylsig och stor på ärmarna på dig...

Kram Ulrica

2009-10-28 @ 19:14:35
Postat av: pangis

Smaken är ju som baken.. Många fuskisar tycker jag är snygga men den där såg lite ut som en morgonrock i mina ögon så jag säger Shit:-)

Postat av: Ida

Hei!



Jeg sier HIT - selv har jeg forsøkt forskjellige fuskepelser, men jeg føler meg ikke vel i dem. Blir ofte litt mye og litt boms - men denne syntes jeg var fin. Syntes den kledde deg godt - også kan den vel brukes både til hverdags og til fest, man

pynter den bare opp og ned.



Spent på hva du tenker :-)



Ha en fin kveld, og god bedring til Johanna. Håper hun holder seg frisk!



Klem fra Ida

2009-10-28 @ 19:28:17
URL: http://putitinabox.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Fin, men jag tycker allt den är lite väl lik din päls från H&M förra året ;)

2009-10-28 @ 19:29:43
Postat av: Anonym

Shit! Inte snygg på dig och inte snygg på någon tror jag

2009-10-28 @ 19:42:30
Postat av: Mingar

Det allra mesta brukar bli hur snyggt som helst på dig, men denna gång måste jag allt säga 'shit'. Den ger lite känslan av Lucia-kröning på Skansen med lånade pälsar ;D.



Ha en go kväll med 'take-awayen' och bönderna!

2009-10-28 @ 19:48:54
Postat av: Stämningsfullt / En bit av oss

Nja.... jag såg att de hade en annan variant med längre päls och den var jättesnygg.

2009-10-28 @ 19:54:45
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: modellmini ♥

Helt OK men den du har fr HM Trend (från 2008), som jag också har för den delen, är myyyyycket snyggare!



KRAM modellmini - bloggen om barnmode, Odd Molly mm.

2009-10-28 @ 20:04:29
URL: http://modellmini.blogspot.com
Postat av: Ida

Hei!

Jakken i seg selv er jo fin, men båndet rundt ser bare dumt ut synes jeg. Så mange pelsjakker som har bånd rundt, og det ødelegger hele jakka. Nei, sats på en annen du, med knapper e.l.

Håper kvelden blir fin og at vesla blir frisk snart!

2009-10-28 @ 20:12:16
Postat av: Nicky

Du ser väldigt söt ut i den , men jag gillar inte fuskpäls och riktig päls är ju inte politiskt korrekt så hmmm...jag vet inte riktigt :) Det viktigaste är vad du själv tycker, hur du trivs i den, eller hur? :)



Önskar dig en mysig kväll! Kram/Nicky :)

2009-10-28 @ 20:22:09
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Hode mitt

HIT :o)

2009-10-28 @ 20:52:10
URL: http://hodemitt.blogg.no/
Postat av: sandra

NJa den var lite hit. Fast den slår ju inte din svarta päls som du sytt om. Den är ju super snygg.

2009-10-28 @ 21:02:21
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Åsa

Den skulle kunna bli en hit med annat bälte... Det där ser ut som en tarm... usch! Så det är en hit/shit.

2009-10-28 @ 21:35:49
Postat av: Sofia

No no! Kanske inte Shit men definitivt ingen HIT, bältet ser märkligt ut!

2009-10-28 @ 21:38:59
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen FUUUUL ! pissgul ,ful modell,alltså SHIT!!

Bönderna...hur ids man titta på det ???heslt du,som är så busy most of the time. Ang. feberfria dagar innan man återvänder till förskolan..det är ju en absolut självklarhet för en tre-åringatt få stanna hemma en dag efter att haft feber...det är ju som inte samma sak att vistas med minst 15 barn än med sin förälder i hemmets lugna vrå.Det måste vi väl ha råd med ???

2009-10-28 @ 21:46:56
Postat av: Mimmi

Gillar inget av fuskpäls och riktig päls skall man ju inte ha ....



Menar du att dagis inte har koll på om de äter eller inte. Dags för ett samtal till dagis!

2009-10-28 @ 22:17:54
Postat av: Ann-Louise

Shit i mina ögon ;-)



Kram

2009-10-28 @ 22:22:02
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ful, ser ut som en städrock!

2009-10-28 @ 23:29:36
Postat av: christie

aw, u look really cute

2009-10-29 @ 14:25:28
URL: http://korvspa.blogg.se/
Postat av: Lena Andersson

Anna-stina! Får du plats med alla kläder till dig och Johanna? Jag har själv köpt mycket kläder förut, men det är när jag inte mått så bra i själen. Jag tror att det är ett missbruk som allt annat. Ha et så bra/ Lena

2009-10-31 @ 10:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91