Hello torsdag!


Dagens tänkvärda.

Godmorgon darlings! NY dag IGEN och snart dags för HALLOWEEN ! Här i Norge har vi en helt "vanlig" helg till skillnad mot Sverige som har helg-dag på lördag. Norge & Sverige är lika på många sätt men olika på fler...

Mitt hjärta är hur PIGG som helst på morgon så jag tror att hon bara var hungrig (=tom på energi) och trött i går em på dagis. Idag har de "klä-ut-sig-dag" för att fira halloween eftersom dagis har stängt imorgon p.g.a. att personalen har planeringsdag men vi får se om hon blir hemma idag. Lite tidigt ännu för att veta för vi är ganska nyvakna.


Musse Pigg gör mig GLAD! och jag har alltid älskat ting med Musse på (t-shirts, block, stickers). Gleder mig till att besöka Disney World en gång med Johanna! (har varit på Disney World i Florida ett par gånger och det var otroligt kul!)

Hoppas att du vaknat på ditt BÄSTA humör och att du har KUL saker inbokade idag!

HAPPY torsdag! från ett sooooligt Oslo !

KrAm! ♥


Kommentarer
Postat av: Angel

Härligt med sol,njut av dagen.

Postat av: Wenche

Takk for fine ord på en torsdag morgen:)

Nyt dagen din du også:)

Klem:)

2009-10-29 @ 08:36:43
Postat av: Monica

Hei. Har flere år nå tenkt på å kjøpe meg et par UGG. Problemet er; jeg får ikke bestemt meg. Er du fornøyd med dine "strikkede Ugg"? Hvilke liker du best av de og de klassiske? Jeg vurderer også den nye modellen Kensington (biker-modellen)? Hva syntes du om de? Hilsen "ubesluttsom" ;))

2009-10-29 @ 08:36:53
Postat av: Marias Kakburk

Jag ville bara passa på att tacka för din underbara blogg! En inspirerande blogg som lyser upp i höst och vintermörkret!



Dagens tänkvärda är en av många favoriter och det har uppmärksammat mig på sidan visualize. Igår kväll satt jag där inne och kikade runt på alla bilder och fann några favoriter:



http://vi.sualize.us/view/04edaa280dbe58017b49fb9781f8083d/



http://vi.sualize.us/view/fdfc210243a8bf8c854d4c21d46e575b/



http://vi.sualize.us/view/86c3216bf2529428233914726162e230/



Hoppas att du också får en härlig torsdag! Kram!



2009-10-29 @ 09:10:14
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk
Postat av: Suzanne

Underbara ord, tål verkligen att tänkas på!



Vilken härlig person Mr.Høyer verkar vara. Blev så glad av alla kort han var med på i tidigare inlägg, vilken liten spillevink ;-)



Kram Suzanne

2009-10-29 @ 09:20:43
Postat av: vintageretroprinsessa

Hallå Tjejen .

Tänkte kolal vad som hände med vinsten på halsbandet som du hade med nordljus tror jag det var ?

Inget paket har kommit till mig ännu :(



Mvh Jessica :)

2009-10-29 @ 09:35:33
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Britt

Hej A-S. I Malmoe skiner solen på oss och parkerna är sååå vackra med alla dess färger. Ska ut med vovven och därefter på lunch till en väninna.

Härlig dag.

På tisdag åker jag till Phuket. När kommer du?

Kram från Britt

2009-10-29 @ 09:41:19
Postat av: Britt

Oj, tar tillbaka min fråga. Bläddrade på din blogg och såg att du redan skrivit att ni åker den 1 december. Synd då ses vi inte för då har jag åkt hem. Är där november och februari. Kram Britt

2009-10-29 @ 09:53:55
Postat av: grommis

Men vi som hadde tenkt oss til Sverige og handle litt i helgen. Betyr det at butikker er stengt på lørdag?

2009-10-29 @ 10:33:16
URL: http://grommis.blogspot.com
Postat av: Josefine, Blåeld

Ha en underbar dag!



Kram!

2009-10-29 @ 11:47:36
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Anna

Vinnaren av presentkortet till How to kiss a frog, är det klart eller? Kanske bara jag som är blind. Som vanligt... =)

2009-10-29 @ 12:39:13
Postat av: Alexandra

Musse är en goding! :-) Wilma är galen i Mimmi!! Kram Alexandra

2009-10-29 @ 12:45:44
URL: http://oceanshowroom.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för alla trevliga kommentarer! :) Här kommer svar på frågor:



Monica-

Jag förstår att du har svårt att välja modell på Ugg´s för alla är ju så FINA. Jag är väldigt glad i min med strikk och mitt nästa köp blir, utan tvekan, ett par "klassiska" i beige. De känns mest användbara av dem alla! :) Biker modellan är också super snygg, men jag hade som sagt gått för de klassiska ;) Happy shopping ! Klem! :)



Marias Kakburk-

Miljoner TACK för fina ord! och kul att du länkt mig dina favoriter. Tack! Njut din dag. Kram! :)



Suzanne-

Ja, Ørnulf är en skön figur och en duktig business-man. Kram ! :)



Jessica-

Mejla mig din adress etc igen till [email protected] så ska jag kontakta Nordljus. Den som väntar på något gott..! ;) Kram! :)



Britt-

Underbara du! Vad synd att vi reser om varandra... Hoppades att du skulle vara där då vi kommer. Vi får helt enkelt försöka satsa på att resa ner igen i februari ;) TREVLIG RESA!! Njut dina dagar i paradiset. Kramar ! :)



grommis-

Ja, på lördag är så gott som allt stängt i Sverige men jag vet inte hur det är med "grense-handeln"? misstänker att den kör på som vanligt. Men checka upp det före ni reser så ni inte gör en bom-tur! Önskar dig en trevlig halloween! Klem! :)



Anna-

Vinnaren presenteras snart så håll utkik! ;) Kram! :) P.S om det inte blir idag så blir det imorgon, inte lätt få till allt när Johanna är hemma från dagis ;)



KRAMAR till er alla !!! :)



2009-10-29 @ 15:08:32
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Sammy

A-S + Grommis: Nädå, det mesta är öppet som vanligt i Sverige, det är inte 70-talet längre! ;) Möjligtvis stänger en del affärer ngt tidigare.

2009-10-29 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91