Happy girls & mysigt besök.


Jag har på mig en favorit topp ur kollektionen och ett fint armband + hårdiadem. Johanna har på sig hårdiadem, bluse och underbart skjørt / kjol.  (du finner plaggen hos KappAhl fr.o.m. imorgon).

Det har varit sååå mysigt att ha Gizmoänglen Heidi på besök idag och när Heidi kommer innanför dörren är det som att trycka på en knapp hos Johanna och pang! så blir hon super busig (full av lek). Hon går helt crazy och gör bakåtkullerbyttor ;) 

Vi försökte ta några fina bilder av Johanna i kläder ur "Vintage Stories" kollektionen men som ni ser så gick det sisådär , hon var extremt lekfull precis då ;) (hur typiskt är inte sånt? ;)


Sötisen i fina kläderna.


Plötsligt var hon inne på sitt rum och hoppade upp & ner på stolarna ;)


Jag lyckades tyvärr inte fixa en bild med koftan på.. den passar perfekt till skjørtet / kjolen.

Innan vi körde fotoshoot så lektes det för fullt inne på Johannas rum:


Johannas nya "grej" är att lägga make-up och fixa håret och idag kom turen till Heidi :) Jag tror helt enkelt att Johanna var med mamma lite väl mycket på jobb i sommar... hon gör exakt så som hår/make-up stylisten gör på jobb ;)


Johanna målade ett bilde till Heidi tidigare idag som hon fick då hon gick hem. (Tusen TACK för idag kära vännen ! det var som alltid super mysigt att ses och Johanna är ju bara SÅ glad i dig! Vi gleder oss till att ses snart igen. Klem!)

Heidi förgyllde verkligen vår söndag och hon känns som "familj". Vi åt nygräddade muffins, drack smoothies och uppdaterade oss på allt som hänt sen sist. Lovely ! :)

Nu mina vänner ska jag byta sängkläder och vika lite tvätt (boooring.. ) och sen ska jag krypa upp i soffan med Gucci och titta på en dvd. Det känns som en perfekt avslutning på helgen.


Kommentarer
Postat av: Sagas mamma

Så söta ni båda är!!



Jag letar efter en fin rosa (eller vit eller ljusgrå) kofta till min lilla flicka. Den ska helst vara flickig och söt. Har du sett nåt som passar in på den beskrivningen??

2009-10-18 @ 22:04:32
Postat av: Linda

Hon är så söt Heidi och ni också såklart!

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Sagas mamma-

Jag rekommenderar den kofta som jag visar bild på :) Den rosa ur Kapp Ahl´s vintage stories. Hos Benetton finns också flera söta koftor med tex puffärm = sött. Happy shopping! Kram! :)

2009-10-18 @ 22:14:22
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad FINA ni är, måste shoppa åt Ella ;-)



SOV GOTT!

2009-10-18 @ 23:04:43
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sagas mamma

Jag trodde att Kappahl koftan var mörkt gammelrosa men jag måste ju givetvis spana in den i morgon. Annars blir det en tur till benetton. Tack för hjälpen!

2009-10-18 @ 23:47:31
Postat av: Weronica

Jag gillade verkligen blusen som Johanna hade på sej :)

2009-10-19 @ 00:30:59
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: M a d d i

Så koselige bilder :D



Ha en god natt!



http://www.maddisin.com

2009-10-19 @ 04:05:05
URL: http://www.maddisin.com
Postat av: Att ha det gott

Super söt Johanna

2009-10-19 @ 08:05:50
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: En Elisabeth

Men oj vad hon är gullig! Och kläderna är väldigt fina :)

2009-10-19 @ 09:47:23
Postat av: Karin

Åh jösses vad fint!!!

Älskar allt du visar, du har gett mig så mycket inspiration när det gäller inredning och tankegång m m.

Du är min ABSOLUTA favoritbloggerska!



Har en liten fråga...



Hur skulle du inreda ett rum till en kille som

är någonstans mellan 4 7 år?



Skulle vara kul att se vilken stil du skulle gå på då som en kontrast till allt det rosa...



M v h Karin

2009-10-19 @ 09:51:08
URL: http://karinsreallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91