Godmorgon höstrusk!


Dagens väder: regn.

HAPPY fredag ! Idag tyckte Johanna att vi skulle kicka igång dagen kl. 06.30 och då har en trött mamma inget att välja på , det är bara att tänka "rise and shine!" och stiga upp :)

Det är ett riktigt "inne-väder" idag vilket passar utmärkt då jag har planerat en kontorsdag,  också tror jag att jag ska ta mig en IKEA tur och fylla på lagret med thélys och vanliga ljus inför helgens mys-kvällar.

Men nu är det först morgonfix och dagislämning som gäller också ska ni snart få ett inlägg från gårdagens TREVLIGA shoppingkväll hos butiken Daisy.


TACK för alla fina kommentarer jag får! Er feedback peppar mig.

Önskar dig världens BÄSTA dag ! Det är fredag: ENJOY !!! :)

kRaM! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Ha en bra dag i ruskvädret!

Kram!

Postat av: Helena

Go´morron!

Ja vi vaknade också tidigt (som vanligt)och regnet smattrade på sovrumsfönstret. Skönt m fredag i alla fall! Jag ska jobba både lördag och söndag, men övriga i familjen är ju lediga i alla fall :-).



Håller m dig om att det är mysigt att tända ljus nu mörka kvällar. Jag har snart avverkat en påse m 100 ljus. Tycker ikeas ljus blivit liite sämre i kvaliteten, de brinner inte lika länge som förut.

Har du testat doftljusen m vanilj?? Jag äälskar dom!



Ha en fin fredag! Mvh Helena

2009-10-16 @ 09:02:42
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Josefine-

TACK detsamma. Trevlig helg ! Kram :)



Helena-

Tack för din trevliga kommentar! Ja, Ikeas ljus är verkligen inte de bästa... vi får helt enkelt det vi betalar för ;) Jag har vaniljljuset stående på badet, luktar gott! Önskar dig en riktigt TREVLIG jobbhelg! Kram! :)

2009-10-16 @ 09:08:45
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Good Morning!

Ja riktigt ruskigt väder idag. brr! Men jag tror solen kommer kika fram ;-)Nu ska vi leka lite här, hoppas kvällen var superlyckad igår!



Puss & Kram

2009-10-16 @ 09:19:44
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Kristine

Alltids så koselig med levende lys!! Lurer på en ting, hva sier de i Sverige om svineinfluensa og gravide? Anbefaler de å ta vaksinen?? Lurer på om de norske myndighetene er mer redde enn de svenske? Vanskelig valg dette med å ta eller ikke ta vaksine. HA en fin dag.Klem :D

2009-10-16 @ 09:50:38
Postat av: Jeanette

Finaste Anna-Stina, Önskar Er en underbar fredag/helg med massa mys!



(Är det jag som missat eller har du inte valt någon vinnare till den "värmande nallen"?)



Ha en skön dag!

Kram

2009-10-16 @ 10:52:36
Postat av: Nina

När kommer vinnaren på vetevärmare????

2009-10-16 @ 11:14:53
Postat av: Jenny

Hej! Jag skrev i ett inlägg igår och frågade om din fina tavla med flickan på. Från Picasso. i love it! Vad heter den? Och vet du hur jag kan få tag på en likadan? Blir superglad om du har tid och svara! :)Kram Jenny

2009-10-16 @ 11:39:52
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91