Godmorgon fabulous fredag !


... så sant så...


Godmorgon bloggisar ! Å vad det är HÄRLIGT med FREDAG ! Eller hur ? :) Här blev det lite sovmorgon idag så nu är det full fart framåt som gäller ;) och idag ska jag skriva produkt-texter etc till de uppdrag jag fotograferat i veckan innan jag ska till studio och hämta upp de ting som fotograferats. Men först ska darlingen till dagis.

Önskar dig en FABULOUS dag!! och jag tycker att vi kickar igång dagen med den
HÄR favoriten !

Wiiieee, nu KÖR vi ! :)


Kommentarer
Postat av: jessica

Min katt heter Gizmo. Hehe. Var bara tvungen!

Postat av: Sofia

Hej Anna-Stina!



Det irriterande pop-up fönstret är fortfarande kvar :(



Ha en jättebra fredag och trevlig helg

2009-10-09 @ 09:25:53
Postat av: Hei! Savner litt mer av dine interiør-tips som det har blitt mindre av... Dine tips inspirerer meg! Ha en fin-fin fredag:-)

2009-10-09 @ 09:47:37
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Jessica-

Så kul ! :) Jag hade också en katt som hette Gizmo i 12 år. Det är han som står bakom namnet "Gizmolinas" . Kram! :)



Sofia-

Jag vet. Hoppas på att det är borta väldigt snart... (inte jag som lagt upp det). Kram! :)



Anonym-

Det beror på mitt jobb ;) men , jag håller med dig om att jag borde lägga upp fler interiørtips. Ska bättra mig ! :) Kram ! :)



TREVLIG HELG PÅ ER ! :)

2009-10-09 @ 09:51:03
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anna Andersson

Hejsan!!!

Undrar vad du jobbar med? Är du fotograf? Din blogg är verkligen fin !

2009-10-09 @ 12:11:25
Postat av: Anne

Ville bara önska dig en trevlig fredag... jag läser din blogg varje dag och du lämnar alltid ett trevligt avtryck. Var rädd om dig.

2009-10-09 @ 18:06:15
URL: http://www.mysfabriken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91