Dags för fredagsmyyyyys !


När jag hämtade Johanna på dagis så ville hon absolut ha på sig sin väst och eftersom hennes fleece var blöt så fick den åka på utanpå jackan ;)  Så, hennes dagens består av: jacka Benetton, Hello Kitty vest H&M, jeans tights H&M, skor Bronx och söt mössa från H&M.

Kära bloggisar ! Jag känner mig ovanligt laddad för FREDAGSMYS ! Ljusen är tända, färska blommor (liljor) står på bordet, dippen står på kylning (till chipsen...), bubbel ligger i kylskåpet och de färska räkorna väntar på att jag ska äta upp dem ;) 


Idag har jag haft på mig linne / underklänning från norska Ti-Mo, tunika Hunkydory, jacka Moncler, jeans Zara och støvletter BilliBi.


Dagens fångst: 2 filmer som jag haft lust att se såååå länge så hög tid för det nu ! ;) 

Nej, nu hör jag att räkorna ropar på mig så, fredagsmyyyset startar N U ! :)

P.S blir kul med IDOL i kväll !


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vicky Christina Barcelona är underbart bra!! Den andra är också mysig :)



Men du, vad hände med vinnaren för tävlingen? Nyfiken!!



Kram!

2009-10-09 @ 19:41:32
Postat av: Elisabeth

Søte Johanna! Ønsker dere en behagelig fredagskveld og en riktig god helg : )

2009-10-09 @ 20:40:02
Postat av: Mingar

Det låter som om ni har alla chanser att få en mysig fredagskväll!!



Häromdagen såg jag en söt liten klocka som jag gärna vill tipsa dig om.. En klocka i silicon.. som finns i en hel massa olika färger och som är vattentät.. Denna kommer att bli perfekt på semestern som närmar sig.. Imazine heter den och ska snart börja säljas i Sverige.



Ha en go helg!!

2009-10-09 @ 20:58:17
Postat av: fru L

Hej!

Tack för all inspiration du ger, din blogg är så mysig :-)

Vad är det för modell på din Moncler jacka? Sugen på en likadan, men det finns så många modeller!

tusen tack på förhand

Kram och trevlig fredagskväll!!

2009-10-09 @ 21:10:25
Postat av: Anna-Karin

TACK för att du FÖRGYLLER min tillvaro!!!

2009-10-09 @ 21:19:48
Postat av: Anonym

om de är så de sista jag gör . . :)

Postat av: Kristina

Ønsker deg og dine en finfin kveld!:)

2009-10-09 @ 22:01:54
Postat av: Sammy

Önskar dig och maken en myyyyyysig fredag, räkor låter gott. Ska be min kära make köpa hem till imorgon tror jag! Vi i vår familj har varit på "Walking with Dinsosaurs" ikväll, häftigt!

2009-10-09 @ 22:15:36
Postat av: johanna

Ha det så underbart med fredagsmys:) Kram

2009-10-09 @ 23:13:10
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: TWINS

Fredagsmys här med =)

2009-10-09 @ 23:21:07
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91