By Malene Birger.


Hemma hos Malene Birger.

Ikväll ska jag på åpningsfesten av Norges första  By Malene Birger concept store här i Oslo (den ligger farligt nära Johannas dagis = jag kommer passera den 4 ggr/dag ;) så i eftermiddag blir det en djupdykning i garderoben för jag vet inte helt vad jag ska ha på mig... klänning / kjole? skinnbyxor ? hmm...

Nej, nu går jag iväg ut så vi ses lite senare. Tjingeling så länge! :)


P.S det går runt personer i Bogstadveien idag och delar ut flyers som ger dig -10% i Malene Birger butiken imorgon (lördag) så håll utkik efter dem om du rör dig i området  ;)


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

oj vilket hem ;) otroligt charmig och sååå fint =)

Postat av: Karin

Fina färger i det behagliga hemmet! Jag tittar in i din blogg dagligen och "snor" åt mig ideér lite då och då. Som tex. den fina rosa mössan med tofs, en sådan ska jag sticka till mig själv. Hoppas det är OK för dig.

Du är alltid så fin, söt, glad snäll, smart och trevlig!

2009-10-23 @ 16:14:55
Postat av: Anonym

Åh! jag älskar Malene Birgers inredning! Var har du hittat bilderna från hennes hem? ? ?

2009-10-23 @ 20:07:18
Postat av: Susanne

Må si du har en utrolig fin blogg!! Alltid gøy og inspirerende å lese! Lurer på om du også jobber som interiørkonsulent m/ hjemmebesøk, eller om du kan anbefale noen?

2009-10-23 @ 20:31:45
Postat av: Sandii

snygg blogg:)

2009-10-23 @ 21:10:53
URL: http://saaanddraaa.blogg.se/
Postat av: Frk Ligaard

Kjenner at jeg lett kunne bodd der!

Kos deg i kveld. Ettersom jeg bor på landet dro jeg heller hjem i kveld..

2009-10-23 @ 21:16:04
URL: http://www.frkligaard.blogspot.com
Postat av: Irony by Linn

Gud vilken fin inredning!



Ha en fortsatt bra kväll! =))

2009-10-23 @ 21:30:28
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: cammie

en till oslobo ser jag??? =)

2009-10-24 @ 01:44:15
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Sammy

Jättefint, förutom Zebraskinnet på golvet, vi får verkligen hoppas det inte är äkta! :(

2009-10-24 @ 09:33:59
Postat av: FIFFIFELICIAAAAAAA

vilket tjusigt hem :D

2009-10-24 @ 10:32:20
URL: http://fiffifeliciaaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Såg inspirationsbilderna hos dig från car-moebel. Fastnade för det vita hallbordet med tre lådor, tyvärr så är var bordet lite för bred i min hall så nu undrar jag om du vet om nåt liknande bord från något annat ställe? Tack för en superhärlig blogg!

2009-10-24 @ 11:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91