Vinnaren i MyCinnamongirl-tävlingen!



♥ MILJONER TACK...
...till alla 105 som varit med och tävlat om de FINA mor & dotter tunikorna från den norska designer
MyCinnamongirl.

Jag blir verkligen RÖRD då jag läser igenom era tävlingsbidrag. TACK för alla FINA ord, de värmer ska ni veta! och jag önskar, som vanligt, att alla kunde vinna men i tävlingar finns det bara en vinnare så jag tog hjälp av JIG. Jag sa "ge mig en siffra mellan 0-105" och han sa 40 = tävlingsbidrag nr. 40 vann.


Denna underbara tunika valde vinnaren. Pris till mor: 699nok, till dotter: 399nok.

And the lucky vinner is...

Postat av: Sanna
Hej Goá Gizmolina, jag vill vinna hoodtunikan den grå till mig o min femåring, då ska vi ha dem när vi ska göra stan tillsammans o fika, bara hon o jag egentid. Då är lillebror hos sin pappa vi separerade sen 1 år varit så tufft men nu är mamma pigg o glad igen o vill så gärna vinna då skickar vi foton när vi fikar till dig//kram
2009-09-20 @ 21:20:55
URL:
http://sannasandrum.blogspot.com/

STORT GRATTIS till dig Sanna! jag ser fram emot att få foto :)
Mejla mig ditt fullständiga namn, mejladress + postadress till: [email protected]

♥ Tusen TACK fina Kari hos MyCinnamongirl för ett trevligt samarbete! ♥


Kommentarer
Postat av: AnnaH

Stort grattis Sanna!!!



Postat av: Linda

Vilken söndags surprise! Grattis Sanna ......

2009-10-04 @ 12:05:20
Postat av: Thobbe

Kan bara gratulera dig Sanna !! Du är väl värd detta för allt ditt kämpande o allt vad du gör för oss alla... !!



Gnagiz

2009-10-05 @ 15:30:39
Postat av: Sanna

Så söta ni är love ya...kramis ssååååå glad ja gär och vunnit dessa fina tunikor...kram

2009-10-05 @ 17:14:16
URL: http://sannasandrum.blogspot.com/
Postat av: Tvillingen Milli

Tusen Tack Gizmolina för att du gör min tvillingsyster så glad + hennes lilla Thisla.

Det är lycka för mig när min tvilling är glad.

Många varma kramar från Milli

2009-10-05 @ 18:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91