501 tips som underlättar föräldraskapet.


Författare: Katarina Markiewicz. Ca pris: 195. IcaBokförlag.

Idag damp den här boken ner i min brevlåda (TUSEN TACK!!) och i pressmeddelandet står det bl.a. så här:

I boken "501 tips som underlättar föräldraskapet" får föräldrar tips om allt från graviditeten, sömnen och maten till förskola, barnkalas och resor. Alla tips kommer från andra föräldrar vars barn också haft svårt att sova, vägrat välling etc.

Boken är gjord i samarbete med Vi Föräldrar, och tipsen har delvis samlats in via magasinets hemsida. Både mammor & pappor kommer till tals, och råden riktar sig till föräldrar med barn i åldern 0-6 år.

Jag ser fram emot att läsa boken och lovar att berätta vad jag tycker om den ! Rent spontant så känns den både bra & lättläst tack vare att den är i "tips-form"  :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas att boken är bra. Man kan behöva lite tips, men tycker de flesta böcker ät stora och tunga och tar en evighet att läsa genom!

Ha en bra kväll.

Postat av: Solveig

Hei!

Må som vanlig takke for en herlig blogg. Du sprer glede!!:)

Denne gangen tillater jeg meg å stille et spørsmål selv om jeg vet du er supertravel. Svar om du kan, eller kanskje noen andre kan..? Jeg har forelsket meg i dette teltet:http://www.prinserogprinsesser.no/Produkter/Lekehus/index.htm , men synes det er litt dyrt. Du vet ikke tilfeldigvis om andre nettsteder som har det i Sverige eller andre land? Kanskje det er billigere?

Takk uansett svar eller ikke!

Klem til deg og din nydelige datter

2009-10-07 @ 22:10:01
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Sofia-

Håller med dig om att många böcker är stora & tunga så denna känns "lättläst". Lovar som sagt att skriva vad jag tyckte om den då jag läst den. Kram! :)



Solveig-

Tack för din trevliga kommentar ! :) Jag håller med dig om att det lekehuset är helt FANTASTISKT !! jag hade med det i senaste nr av Kamille Mor & Barn och jag har SÅ lust på det till Johanna... Du finner det i Sverige hos www.sprall.se ! så check pris där! :) det finns även i England hos www.wingreen.co.uk Hoppas att du får tag i ett till bra pris för finare hus finns inte ! Klem! :)

2009-10-07 @ 23:35:47
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack för tipset! Jag undrar om du kan ge mig lite tips på en bra dopppresent, inte alltför dyr, liten en liten kille? Vore jättetacksam för hjälp! Ska på dopet nästa helg så beställa via nätet kanske inte hinns? Tack för en fin blogg!

2009-10-08 @ 10:51:35
Postat av: Tess

Tack för tipset! Jag undrar om du kan ge mig lite tips på en bra dopppresent, inte alltför dyr, liten en liten kille? Vore jättetacksam för hjälp! Ska på dopet nästa helg så beställa via nätet kanske inte hinns? Tack för en fin blogg!

2009-10-08 @ 10:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91