Tack för hjälpen!


Super-fin skötväska från RoomSeven.

Tusen TACK till alla er som tipsat mig om skötväskor/stellevesker i ett tidigare inlägg! :)

Själv hade jag en "vanlig" Gucci väska som skötväska men jag saknade ofta fler fickor / fack till att lägga smått & gott i så den var inte helt optimal... (Gucci har en skötväska i sin kollektion nu, men den fanns inte att få tag i då). Köpte även den skötväska som hör till Bugaboo vagnen men den ligger kvar i sin kartong och har aldrig använts så den hamnar nog på Finn en dag snart ;)


Kommentarer
Postat av: AL

Hej



Det är verkligen så inspirerande att läsa din blogg! Gör det dagligen! Vad heter den serie som dina mattallrikar tillhör?

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

AL-

Tusen tack för din trevliga kommentar ! :) Mat tallrikarna kommer från svenska Mateus (http://www.mateus.se) och de kan jag verkligen rekommendera ! Kram ! :)

2009-11-10 @ 14:58:31
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: T

I slutten av oktober viste du noen kjempefine fotos fra The Whitecompany. Jeg ønsker å kjøpe det julepapiret og lurer på om det er noen i Oslo som selger dette merket?



Superfin og inspirerende blogg:)

2009-11-10 @ 15:05:12
Postat av: AL

Tack för att du tog dig tid att svara! Jag måste kolla in dem, ser helt underbara ut!

2009-11-10 @ 15:29:17
URL: http://alstudent.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

T-

Jag har tyvärr inte sett det fina julpapiret någonstans i Oslo. The white company är en butik så jag tror inte de har egen produktion = de köper nog papiret från någon leverantör? Ledsen att jag inte kan hjälpa dig. Kram ! :)

2009-11-10 @ 15:33:30
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skötväska?? Har jag missat något eller? ;)

2009-11-10 @ 19:35:20
Postat av: T

Tusen takk for tilbakemeldingen Anna Stina:) Synd en ikke får kjøpt det her i Norge. Sjekket hjemmesiden til The white company og det er mulig å bestille varer fra dem på nettet, men de tar 50 pund i frakt!!! Da blir det veldig dyrt julepapir, he, he. Da kan jeg heller kjøpe flere julepresanger og kanskje finne papir på IKEA. Uansett veldig fine og inspirerende bilder:)



Tusen takk for all inspirasjon:) Du er SÅ flink!!!

2009-11-10 @ 20:19:16
Postat av: kim

Hej Hej, om du ska sälja din bugabooskötväska är jag spekulant, om priset är rätt såklart =)



Ha en fin kväll! Kram!

2009-11-10 @ 20:53:55
Postat av: Ida

Kanske för sent att komma med ett förslag, men den dagen jag behöver en skötväska så kommer den att inhandlas från Oilily. Har en weekendväska samt min datorväska från detta märke & de är verkligen både bra & så vardagssnygga att man blir glad av dem.

2009-11-11 @ 13:51:18
URL: http://msbree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91