Shopping-tips!!


Jag älskar pärlor och jag önskar mig ett par fina pärlörhängen av jultomten... ;)

Jag är imponerad över H&M´s snygga kampanjer och jag tycker att de är galet duktiga !! :)

Tänk att deras konkurrent Zara a l d r i g annonserar, det är egentligen ganska speciellt för att vara en så stor kedjebutik,  men det är coolt...



Underbar mor & dotter match till kommande julfester / luncher / glögg-event etc.


Jag stod och höll i den här söta Hello Kitty klänningen idag men så hängde jag tillbaka den.. Tror kanske jag ska gå och se på den igen imorgon för det är en fin dagis-klänning att matcha med tights :)

På torsdag ska jag på ännu en vårpresentation hos H&M ! den här gången är det deras HOME-collection s/s -10 som jag ska få titta på. Gleder mig !! :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Såg koftan och den rutiga klänningen/tunikan när jag sprang förbi Hm igår verkligen en härlig färgklick.



Och kittyklänningen är ju perfekt för dagis men också för thailand om armarna inte skall vara i sol. Hm-kläderna brukar ju inte ha så tjocka material.

2009-11-25 @ 09:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91