Godmorgon & välkommen november!


Dagens tänkvärda.

Godmorgon vänner! Min november startade med SOVMORGON ! :) Johanna kom inte in på sovrummet förren kl. 09.20. Oroligt lyxigt & skönt! och kanske ett tecken på att vi har en UNDERBAR månad framför oss !?

November är den månad då alla butiker pyntas till jul och i år har jag lovat mig själv att jag ska fixa Johannas JULKALENDER i tid och vet ni, jag har faktiskt köpt 3 gaver redan. Känner mig riktigt nöjd ;) Johannas kalender kommer att hänga på väggen i "vårt andra hem" i Phuket hela december så när jag tänker efter så är det nog bäst att shoppa de flesta gaverna där nere = det blir nog en del Hello Kitty :)


Julinspiration & julkalender från Walther & Co (en av mina leverantörer till Gizmo & Co). Jag köpte föresten årets första pepparkakor i fredags. Gud så GOTT det är!!

Nu pågår lek här hemma och jag ska hoppa i duschen så jag önskar dig en riktigt SKÖN söndag och en FIN start på november!

KrAm! ♥




Kommentarer
Postat av: Agneta

Visst är det en härlig tid fram till jul! Tycker däremot att de första månaderna på året är ledsamma, bara en transportsträcka fram till våren. Ser fram emot vår resa till Kata beach i mitten på januari och precis som ni stannar vi en hel månad! Underbart!

2009-11-01 @ 10:49:24
Postat av: Josefine, Blåeld

Ha en bra söndag! Kram!

Postat av: Johanna

Julen närmar sig med full fart:) Underbart ju:)

2009-11-01 @ 11:07:34
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Önskar dig er detsamma

2009-11-01 @ 11:36:05
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Jessica

Godmorgon! Längtar så till December, allt julstök och fina skyltfönster!

2009-11-01 @ 11:53:49
URL: http://scarpa.blogg.se/
Postat av: saara

vilken inspirerande bild!!

2009-11-01 @ 12:15:49
URL: http://silkesband.blogspot.com
Postat av: Karin - AlicesMamma

Åh, en sovmorgon hade varit skön här hemma där vi var uppe redan sju. Men å andra sidan har jag hunnit med MASSOR :)



Fin kalender, kanske i största laget?



Ha en bra dag!

2009-11-01 @ 12:43:31
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej! Jag brukar aldrig kommentera men älskar din blogg och följer den nästan varje dag. Nu har jag på grund av mycket jobb inte hunnit titta in på några dagar och hade därför många underbara inlägg att läsa och ville bara säga hur otroligt bra jag mår av att läsa vad du skriver!! Du har en fantastisk förmåga att sprida glädje, värme och kärlek!! Tack för att du fortsätter att göra det!! Hoppas du förstår hur många vi är som uppskattar det och att du får glädje, värme och kärlek tillbaka!! Kram från Helen

2009-11-01 @ 12:46:18
Postat av: Anette

Det var så hyggelig å se deg i går! Skulle så gjerne hatt tid til dere, men det var en crazy dag, med altfor få på jobb - influensa...

Så fint at dere fikk dress ++ til Johanna!

Nyt en deilig familie søndag! Jeg pakker og styrer for to ukers ferie i Texas :-)

Stor klem

2009-11-01 @ 13:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91