Missa inte tävlingen: Lexington Clothing!


Varsågoda! Här får ni en smyg-titt av spring / summer kollektionen från
Lexington.

Du har väl inte missat tävlingen där du kan vinna FINA kläder från LexingtonClothing? Klicka HÄR för att tävla om 1 st tunika till ett värde av 1.295kr + 1 st kjole / klänning till ett värde av 1.495kr + ett snyggt nattlinne till et värde av 995kr. Nattlinnet passar perfekt i dessa juletider då vi myser som mest på hela året. (tävlingen pågår t.o.m. fredag).


Å vad jag önskar att jag kunde se ut så här då vi landar i Thailand den 2:a december... Bikini, shorts, hatt & väska från LexingtonClothing s/s -10 kollektion.

Jag sticker iväg ut på jobb strax så jag önskar dig en FAB eftermiddag så ses vi igen lite senare!

Ha det ! (som vi säger här i Norge ;)


Kommentarer
Postat av: Pethra

Lyllos er som flyr vinterkylan, tycker ni gör helt rätt! :o)

2009-11-11 @ 12:28:19
Postat av: Fia

Heeej solstrålar! =)

Tur att man får följa bloggen även i Thai, så man kan ta del av lite härliga bilder med sol, värme och bad!!

HOME bokstäverna du har i hallen!! SNYGGA!!!

Såg att du hade samarbete med dem där du köpte dessa. Dessvärre verkar de slut!=( Vet du om dom får in igen i webben??? Verkligen sådanna jag letat efter och till ett bra pris också dessutom.

Kram kram och ha en fantastiskt bra onsdags kväll.

2009-11-11 @ 17:33:15
Postat av: Karin - AlicesMamma

Bikinin var jättefin - och jättemycket Lexington :) Den marina stilen är ju verkligen en riktig sommarklassiker, den slår liksom aldrig fel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91