Låt mig presentera: H&M vår / sommar 2010!


Ena dagen träffar jag henne på Jimmy Choo fest, andra på vår/sommar lansering. Hon har minst sagt lite hektiska dagar just nu duktiga Kine på H&M.  Min dagens: t-shirt från Splendid, kavaj/dressjakke Anna Holtblad, jacka Zara, MiH-jeans, bälte Gucci och självklart min Jimmy Choo väska .

Vet ni vad som hände i kväll? Jag vaknade plötsligt kl. 21.15 och konstaterade 1: att Johanna sov brevid mig i soffan (håller tummarna för att jag somnade före henne ;) , 2: att jag missat slutet av Bonde söker fru, 3: att de levande ljusen i köket hade brunnit ner så långt att om jag inte vaknat då så vill jag inte ens tänka på vad som kunnat hända...  Det var med andra ord en mening med att jag skulle vakna till exakt då ! :)


Ljuset i lokalen + min kamera var ingen perfect match så färgerna blev lite märkliga här..

Nu ska ni få se pics från min trevliga eftermiddag.  H
&M hade bjudit in till pressvisning av vår / sommar 2010 och de plagg jag fick se idag kommer att synas i butik fr.o.m. vecka 52 t.o.m. vecka 7 men inte alla på en gång så klart . Vissa plagg dyker upp v.1, andra v.5 osv .  Och en sak är säker: vi har en hel del att se fram emot efter jul också ! :)


Hörde jag någon säga båt? Maritimt är ordet !


Den blommiga klänningen längst till höger kommer vi att se mycket av... !  Den var by the way en av mina favoriter i showroomet idag.


Några av dessa plagg är också med på kampanjbilder = de kommer synas mycket...


Här ser ni en till av de snygga H&M girls som jag poserade med i fredags också. Kolla in halsbandet. Very nice! och kolla in min snygga limefärgade anteckningsbok som jag fick.


Romantik i luften!  Hårdiademet som lutar mot väskan är fantastiskt ! tänk: midsommarfest! :)


... och på tal om sommar så hade jag gärna packat ner de första 2 bikinis ni ser på bilden i min Thailand väska. Militärgrönt ÄR verkligen the new pink ;)


Hello 80-tal ! Jag hade en lik Musse college-tröja då jag gick på gymnasiet shoppad hos Gul & Blå ;) Missa inte shortsen som hänger bak Musse Pigg, riktigt snygga med perfekt slitning.


Det är I N T E lätt att hitta en snygg jeansjacka i "rätt" tvätt/vask så denna är ett hett TIPS ! Super fin! och den kommer från L.O.G.G.

Oj, vad många pics det blev men jag misstänker att ni gärna vill se?! I H&M´s presseinformation så står det så här ang. trender för våren 2010:


Designteamet tilbyr en allsidig miks i H&Ms vårkolleksjon, med etnisk inspirasjon fra hele verden, gamle moteklassikere fra Hollywood og collegemodeller. Vi får skarpe, kantete silhuetter med 80-tallsinspirasjon og myke, feminine draperinger som kontrast. Tekstilene får nye blandinger, strukturer og overflater.

Färger: Hvitt, blått, beige og grått, skinnfarger, akvarelltoner, rike krydrede toner og skarpe neonfarger.

Accessoirer: Smykker i maks størrelse, luksuriøse og dekorative etniske smykker og sko, brede belter, skjerf, store solbriller.

TACK för idag H&M !

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Hei.

Ser fram imot s/s H&M :) Gleder meg også til trekningen i kveld:)

2009-11-18 @ 23:28:12
Postat av: Josefine

ÅÅÅ så KUL! Jag älskade massor här. Enligt detta är ju svaret i din final: BEIGE ;-) Sov gott darling!



KRAM

Postat av: Sandra

Nu vill jag ha sommar!! Jättefint!

2009-11-19 @ 08:58:35
Postat av: Pethra

Så mycket fint men först skall vi allt ta oss igenom vintern och våren. ;)



Din kavaj är förresten hur snygg som helst!

2009-11-19 @ 09:23:35
Postat av: Anne

HJÄLP, nu vill jag bara att allt ska komma till butiken så jag kan köpa godbitarna. Så fina grejer. Nu längtar man ännu mer till vår och sommaren. Blomdiademet och shortsen är ett "must have" ;-)



Stor kram

Anne

2009-11-19 @ 09:33:47
URL: http://eightfloorview.blogg.se/
Postat av: Anne

Hvorfor sier du stadig vekk at du skal presentere vinneren av konkurransen uten å faktisk gjøre det?



...mener å huske at det har vært sånn tidligere også

2009-11-19 @ 09:34:09
Postat av: astrid

God torsdag til deg og prinsessen din!Militær grønt er lekkert,og kjempefin farve sammen med rosa faktisk.Men du kler jo alt da.klem

2009-11-19 @ 09:57:15
Postat av: Madeleine Gbg

Halloj å tack för allt fina tips om vår och sommarkläder. Håller tummarna att de kommer i butik innan vi åker till Thailand i mars så hinner jag kanske uppdatera min garderob innan resan! Shortsen var superfina! kram

2009-11-19 @ 11:24:04
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Linda

Otroligt roliga blogg! :)

2009-11-19 @ 11:27:04
URL: http://liiindadenckert.blogg.se/
Postat av: Linda

Otroligt roliga blogg! :)

2009-11-19 @ 11:27:07
URL: http://liiindadenckert.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Mycket fint

Du har väl brand varnare hoppas jag

2009-11-19 @ 15:20:56
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad mycket fint!

Men varför hoppas du att DU somnade före Johanna? Förstår inte....

2009-11-19 @ 19:21:48
Postat av: Lovisa

men åh nu längtar jag tills sommaren!

2009-11-20 @ 13:28:50
URL: http://lovisaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: SessanOchPrinsessan.com

Nämen Oj vilken Nostalgi tripp det blir med Musse tröjor ;D

Jag som du traskade ju omkring med Gul & Blå´s på både tröjor & väskor.

Jag älskar att se hur allt återvänder!!



Tack för att du delar Snygging ;D



Kram

2009-11-22 @ 16:02:57
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Cecilia

Kuul. (:

Finns bikinis i butik nu? (:

2010-01-17 @ 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91