Kalasinspiration.


Kalas inspiration frå Carmoebel. Önskar Johanna hade ett sånt här fint vitt golv i sitt rum...

Idag har Johanna dukat fram till kalas (bursdag) här hemma så nu är det papirtallrikar, koppar, hattar, ballonger och små ljus över hela golvet också har hon gjort tårta / kake av makaroner och tandpetar och sjungit Happy Birthday till mig och jag har fått blåsa ut ljus. Barn har en underbar fantasi ! ;) 


Rice har så fina kakefat, ljus (siffror & text) och omslagspapir etc. Jag sålde produkter från Rice i min butik och då jag var i Bangkok förra året så träffade jag de som tillverkar alla deras fina produkter. Kul !

Just nu sover hjärtat och jag sitter och jobbar. Känns otroligt skönt att få undan ting och att kunna stryka saker på "att-göra-listan". Life is good today helt enkelt ! :)


Kommentarer
Postat av: astrid

Kos dere,blir så glad av å lese bloggen din,du er en solstråle,ikke rart Johanne også er det.kram

2009-11-02 @ 14:16:59
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Astrid-

Tack snälla du för dina fina ord! De värmer! :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91