Hemma hos Emma & Co.


Johanna och hennes kompis Elsa var SÖTARE än socker idag ! :)  (Johannas dagens: klänning/kjole från Benetton, tights från Zara och söta socker från Accessorize).

Vi har varit på en super mysig play-date hos våra fina vänner
Emma & Elsa idag och jag blir verkligen helt lycklig då jag ser hur kul de små sötisarna har tillsammans. Emma & Co bor "grannar" med oss så det blev en kort prommis i regnet innan vi var framme :)


Sötare än så här kan det nog inte bli. Jag tycker att det är såå FINT med träpanel på väggarna och för att inte tala om det vita golvet... Me Like !


Det är kul att teckna. Just nu blir det oftas solar... De underbara pennorna som ser ut som läppstift kommer från Åhléns så gissa vem som ska dit imorgon ? ;)


Fina Elsa.


Här pågår lek & bus inne i Elsas mysiga rum.


Titta vilken FIN kompis-vägg Elsa har på sitt rum ! (ser ni Johanna ganska högt upp i mitten?) en sån här vägg tänker jag fixa på Johannas rum och det är ett TIPS! att fota barnens vänner & dagis-kompisar .


Ett par mamas som var mer happy idag än vi ser ut här ;)


Hur häftigt & coolt är inte detta? Vi lyssnade på smur-sånger och jag blev riktigt nostalgisk och minns hur glad jag blev då jag fick mitt smurf-hus ;)

Miljoner TACK för en jätte mysig play-date girls ! Vi stor koste oss och vi ser fram emot att leka mer en dag snart.


Nu är det dags att natta en liten prinsessa ;)



Kommentarer
Postat av: Kristine

HEI!!! Likte utrolig godt j sitt antrekk. Det ser ut som det er Benetton - ditt skal vi. Nydelig jente!!!!

2009-11-15 @ 20:49:21
Postat av: Hege

Ser ut som en fantastisk play date. Herlighet for noen skjønne prinsesser! Ha en deilig søndagskveld!

Klem H

Postat av: Fia

Hej fina du.. En fråga: Är inte chill Norway ett väldigt dyrt märke? Det var en väldigt snygg jacka du hade!Känner faktiskt inte till det märket, är mycket utav kläderna "godbitar" du vet det där lilla extra så man kan lägga några hundra lappar extra typ...? =)

Hoppas ni har en mysig söndag men det är jag helt säker på att ni har...

Visst är det super snyggt med vitt golv!!? Är inte du sugen på att måla era trä golv vita? Själv är jag i valet och kvalet om jag ska måla mitt trä golv i sovrummet vitt, men är lite osäker. Jag menar det är inte det lättaste att få bort den vita färgen sen om man tröttnar el ångrar sig, Hmmm,,,What to do?

Tittar snart in igen. Looove your blogg. You rocks!! =) Kram på er ni lyser som solstrålar

2009-11-15 @ 21:27:21
Postat av: Kari

HEI!!

Elsker din blogg.Titter innom hver dag. HVa mener du og alle andre lesere, ja eller nei til svineinfluensavaksinen??

Kommer dere som er voksne til å ta den? Hva med deres barn?? 3år +??

Andre som tenker eller bare jeg! Klem :D

2009-11-15 @ 22:06:43
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så söta foton!

2009-11-15 @ 22:54:26
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Ida

Hei!

I mitt himmelhus (når jeg kommer der!) - skal jeg ha panel og hvitt gulv.. før den tid tror jeg ikke jeg orker å male hvert eneste år (tror jeg!) og vaske så ofte.. hihi! Da må iallefall barna bli STORE først!!! (så får jeg heller lære opp mannen.. hihi!) Men det er utrolig fint og rent. Liker det kjempegodt!!



Kjempesøte jenter - og som det så ut til at de trivdes i hverandres selskap - hadde jeg hatt jente så måtte jeg nok ha tatt meg en tur på åhlens i morgen.. men når jeg tenker meg om - så har du akkurat fikset en av julegavene for meg! Takk :-)



Bildet av deg og JIG lenger ned her var utrolig søtt! Liker sånne personlige bilder - samtidig litt hemmelighetsfull - likte veldig godt uttrykket i ansiktet ditt - du ser forelsket ut :-)



Også en siste ting... tusen takk for tips om grenene fra IKEA. Det var jo HELT genialt!!! Har sett på disse mange ganger, og tenkt at de egentlig er fine, men har ikke funnet rette plassering for dem - nå er det ingen tvil!



Wow.. inspirasjon og glede i hvert eneste innlegg! Ikke dårlig!!! You go girl!



Ha en glad ny uke!

klem

2009-11-15 @ 23:24:36
URL: http://putitinabox.blogspot.com
Postat av: Fredrik Frisören

diggar verkligen din blogg, helt klart en av de bästa på blogg.se fortsätt såhär.. du är bäst ;)

2009-11-15 @ 23:45:47
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Elina

Underbara blogg :) Ta gärna en kik förbi min, http://elina-sofie.blogspot.com Kram

2009-11-16 @ 00:17:59
URL: http://elina-sofie.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vilka fina döttrar ni har och ni är 2 riktigt fina mamas :) kram!!

2009-11-17 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91