Godmorgon torsdag!


Dagens tänkvärda.

OJ, vad snabbt dagarna går. Redan torsdag?! Just nu önskar jag att det var typ tisdag ;)  Men samtidigt så är det ju en härlig tanke att det är dags för fredagsmys redan imorgon :)

Johanna är på tur med dagis idag och själv ska jag på en "plock-tur" hos PR-byråerna så jag står med ena foten utanför dörren just nu ;)  Eftersom jag blir ute hela eftermiddagen så passar jag på att bjuda er på en NY underbar tävling från ett till av mina favorit märken så fr.o.m idag kan ni vinna både kläder från
LexingtonClothing OCH interiörsaker från SPRALL. Missa inte det ! :)


Kom ihåg att pussas idag !

Jag hoppas att din dag startat med ett leende och att du använder dagen till att närma dig dina drömmars mål!

Kramar ! ♥

Kommentarer
Postat av: KarolinaM

Vilket HÄRLIGT dagens tänkvärda! Så sant, så sant:)



KramK

2009-11-12 @ 13:34:08
Postat av: Fru Svensson D8

Hej Anna-Stina

Ska snart åka till Phuket och skulle där vilja köpa tavellister,har letat på internet men hittar inget,minns du var ni köpte era?

Har en fråga till,var åt du och Johanna den underbara glassfondue`n när ni va där?

Du har en bild på den men jag minns inte vilket datum det var.Swensens hette det,men var ligger det?

Vi kommer 11:e så vi ses där.

Kram

2009-11-12 @ 14:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91