Girls-dinner-out.


Jag invigde en bluse från Gina Tricot och matchade den med byxor från Custommade och en mix av armband, bl.a ett från Jimmy Choo kollektionen hos H&M.

What a day! :) Alltså den här dagen har verkligen gått i ett och nu kom jag nyss hem från en super mysig middag på Bølgen&Moi med mina soltrålar till vänner Randi & Anniken. Båda dessa fantastiska girls jobbade hos mig i min butik och jag är så glad över att ha dem i mitt liv.


Happy girls. (TACK för en fab evening mina fina vänner ! Ni strålar! Kramar! )

Jag har massor av bilder att visa från dagen men innan jag gör det så ska jag jobba en stund så see you later! Och till er som är på väg i säng passar jag på att säga: GoD nAtT! :)


Kommentarer
Postat av: Hilde

Du og dine venninner er alltid så pent kledde! Kan jeg spørre hva de jobber med alle sammen? Den lilla silkekjolen fra Odd Molly går jeg selv og sikler på for tiden, håper julenissen er snill i år...:)

2009-11-27 @ 02:16:16
Postat av: Jonas

Äntligen FREDAG!



Hoppas det blir en superhelg. Kram!



Jonas

Postat av: astrid

Ha en strålende helg til dere alle tre.Klem astrid

2009-11-27 @ 08:35:26
Postat av: Isabell&Sofia

Söt bakgrund du har på bloggen :-)

2009-11-27 @ 09:08:51
URL: http://minifisar.blogg.se/
Postat av: Ida

God morgen busy lady :)

Litt av en hektisk periode du er inne i.. det ser ut som om du må dele deg litt innimellom - for jeg ser avtalene overlapper hverandre. Likevel får jeg inntrykk av at du syntes dette er morsomt ;-D Kanskje du er som meg - jobber best under press? Jeg elsker å ha mye på agenda - men må passe meg for å ikke tråkke over grensen, da blir jeg stresset og sliten. Regner med du kjører deg helt til siste energiskvett, for så å samle inn masse nye krefter i Thailand.. heldiggrisen!



Ha en fantastisk flott helg! Klemmer fra Ida

2009-11-27 @ 09:10:51
URL: http://putitinabox.blogspot.com
Postat av: Pethra i Göteborg

Fina ni är, härligt med en tjejmiddag så där mitt i veckan. :o)



Hoppas du får en härlig fredag!

2009-11-27 @ 10:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91