En snygging som inspirerar!


Gillar hennes hår på den här bilden.

Vackraste 4-barns mamman Heidi Klum ska vara host för årets Victoria Secret fashion show och hon kommer utan tvivel att vara snyggast av alla. Heidi inspirerar mig ! :)


Jag tror att jag ska boka in att få en make-up lagd på fredag inför Jimmy Choo eventet jag ska på för då vill jag gärna se ut så här kring ögonen.


Snygg!

Jag & Johanna kom precis innanför dörren och snart drar Förkväll (svenska TV4) som har tema MODE på måndagar igång lagom till då jag ska fixa på köket. Perfekt tajming! :) Och senare kväll är det veckans TV-favorit:  Lipstick Jungle kl.22.30! (på norska TV3) Missa inte det !


Kommentarer
Postat av: linnéa <3

åh tack för tipset om tv3 norge! har inte sett lipstic på ett tag nu (: älskar bloggen btw

Postat av: Gabbies

Heidi Klum är verkligen vacker!

2009-11-09 @ 17:29:10
URL: http://gabbiesk.blogg.se/
Postat av: modellmini ♥

Heidi är verkligen SNYGG!



KRAM modellmini

2009-11-09 @ 19:23:06
URL: http://modellmini.blogspot.com
Postat av: Unni

Hedi passar väldigt bra i sotade ögon men du ser bara hålögd ut, som en tvättbjörn-tyvärr!



Men du kanske kan får råd av ngn som kan lägga make-up

2009-11-10 @ 06:11:07
Postat av: Sammy

Kanske är inte det den bästa make upen för dig i all välmening, du passar så fint i mer naturlig make up tror jag. Det gör nog de flesta egentligen.



Inte många är fotomedellvackra som Heidi som väl klär i allt!

2009-11-10 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91