Dagens "Kamille-girls".


Bilden togs i fredags då jag och Johanna var i möte på red. Kjersti´s snygga tunika kommer från
IsabelMarant och Liv´s fina "sjal" kommer från norska MaggieWonka.

Dagens första dagens får dessa snygga "Kamille-girls" stå för. Till vänster ser ni sjefredaktør Kjersti och till höger redaktionssjef Liv. Det är dessa duktiga och alltid lika trevliga tjejer som jag träffar då jag har möten på redaktionen.

Status här hemma är att Johanna är hemma från dagis. Hon har tjatat om att hon vill till dagis hela fm men jag kör safe löp idag och håller henne hemma p.g.a. hostan. Men det är inte alltid lätt att veta hur man ska göra...?


Kommentarer
Postat av: Linda

själv ÄLSKADE jag Livs klänning! så otroligt snyggt matchad! du har ingen aning om den?

och tusen tack för den blogg som ger mig mest positiv energi där ute i cyber space: Gizmolinas! tack tack tack, Anna Stina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91