Dagens mys-stund.


Idag hade jag på mig tunika från Hunkydory och sjal från Andersen & Lauth och på bilden har jag mysigt sällskap av Ella.

TACK för alla härliga middags-tips som ni gett mig ! Ni peppar mig att testa något nytt en dag snart, men idag blev det en klassiker, nämligen korvstroganoff med ris. Alltid lika gott tycker jag :) 


Jag minns knappt hur man busar med en så liten söt tjej.. men lite glada miner brukar alltid hjälpa ;) 

Runt lunchtid tog jag en tur down-town och mötte upp ett par
prinsessor och den stunden satte guldkant på min dag idag. Josefine strålade som alltid och Ella är söt som socker.


Här har Josefine precis monterat på varukorgen som hon får låna från oss nu då hennes gått sönder. (Johanna åkte Bugaboo då hon var mindre och nu står den vagnen i en bod hos oss så jag tror jag ska sälja den snart..). (darling, jag lånade alla pics från dig, som vanligt ;) 

Nu springer en kvällspigg / småtrött (märklig kombo det där ;) liten Johanna runt här hemma och det börjar bli dags att läsa god natt saga så vi ses lite senare igen.

TrEvLiG kVäLl Så LäNgE!

 


Kommentarer
Postat av: becka

vilken söt blogg :D

Postat av: Josefine

TACK för att vi får låna den, den räddar mig som rusar runt med vagnen i högsta hugg ;-)



Vilken blev det förresten? Herregud Ellis var så tröttis på slutet så jag missade finalen ;-)



NJUT kvällen - är väldigt glad i dig!



Puss & Kram!

2009-11-17 @ 21:33:29
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - gravid igen! ♥ ♥ ♥

Åh, jag längtar tills jag har min lille att gosa med :)

2009-11-17 @ 21:58:27
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91