Välkomna hem igen !


Sålde skorna till en tjej för ca 2 månader sedan., fick aldrig betalat, ringde henne och idag kom de i retur.

Kommer ni ihåg att jag berättade om en sko-tjuv häromdagen?  Tro det eller ej, men idag hämtade jag ut mina Gucci look-alike på posten.  Min "jagkommeratttasakenvidare" taktik fungerade med andra ord utmärkt.  ;-)

Nu återstår bara att kapa av tårna lite så att jag kan klämma ner mig i dessa 37:or ...   (hade köpt dem i 38 men så blev de en reklamations-sak och då hade de inga 38:or kvar så jag gjorde ett big mistake och valde 37:or istället när jag egentligen borde valt 39:or och lagt sula).   OM någon av er bloggisar är intresserade av att köpa skorna så får ni gärna mejla mig för tanken på att kapa av tår gör lite ont.. ;-)


Kommentarer
Postat av: ÖPPET HUS

Jag måste bara få fråga är du gravid? Jag brukar nämligen ha ett öga för sånt. Och nej, det är inte för att du ser tjock ut eller så för det gör du inte. Det var bara en tanke:)

Postat av: AnnaStina / Gizmolias

Öppet Hus-

Nej, jag är inte gravid och planerar inte fler just nu. Varför tror du att jag är det ? Kram ! :)

2009-05-15 @ 22:49:41
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Ett tips när det gäller heels är att alltid välja en storlek större! Fötterna "åker ju ner" och det blir trångt i skorna efter några timmar.



"Öppet hus", om Anna-Stina vore gravid skulle hon säkerligen inte pimpla vin och dricka öl ;)

2009-05-15 @ 22:52:49
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: Mia Norrgran

Hej AnnaStina!

Jag är intresserad av skorna.

Vad kostar dom?

/Mia

2009-05-15 @ 23:09:30
Postat av: Therese

Hej!!

Jag är superintresserad av skorna, otroligt snygga, missade dem när de fanns i butik!

Hälsningar Therese

2009-05-16 @ 15:03:55
Postat av: Linda

super fina. men torr det blir lite svårt med min små 35or till fötter :)

2009-05-16 @ 15:16:52
URL: http://lindahallstensson.blogg.se/
Postat av: sara

Hej! Hur mkt kostade skorna? :) Snygga!



Kram

2009-05-16 @ 19:35:56
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Jimmy&co c 15

Hej Anna Stina

Första gången på länge som vi tittar in på bloggen,sorry ! Lena vill köpa skorna , ta gärna med dom till Thailand om Du inte redan sålt dem !

See you !!!

2009-05-16 @ 23:20:11
Postat av: Jimmy&co c 15

Hej Anna Stina

Första gången på länge som vi tittar in på bloggen,sorry ! Lena vill köpa skorna , ta gärna med dom till Thailand om Du inte redan sålt dem !

See you !!!

2009-05-16 @ 23:20:56
Postat av: sara

Du får ju begära pengar innan du skickar varan, så kommer detta problemet aldrig uppstå igen!

kram!

2009-05-17 @ 14:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91