På önskelistan !


Balkongen i all ära men det hade inte varit helt fel med en sån här veranda... ;-)  Bild från Sköna Hem.

Plötsligt kom det en del moln på besök så nu ska jag sätta mig och bläddra igenom gamla magasiner och riva ur inspiration. Lovar att visa några av de bästa sidorna jag hittat senare !

 
Jag tror att jag tar och skriver upp den här verandan på min önskelista :-)

Och just det ja - kommer ni ihåg att jag frågade vilken färg ni gillade bäst på det snygga linnet från Odd Molly ?  Vit? eller beige?  Under bilderna får ni svaret:

 
Det blev superjämt, ni var 8 st som röstade på vitt och 9 st som röstade på beige. Och nu undrar  ni så klart vilken färg jag valde? För att vara helt ärlig så har jag båda här hemma just nu ;-)  Men det lutar åt den vita...  Du finner toppen bl.a. hos butiken DAISY och där är den på -30% rabatt!

NU ska jag krypa upp i sjeselongen och vila så att jag blir frisk :-)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag lägger min röst på den vita! Jag känner igen mig i att ha svårt att välja dock...



Ha en bra dag!

2009-05-21 @ 15:31:03
Postat av: Jennifer

jag har båda själv, det beigea är skitsnyggt!

det vita blir skitigt fort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91