@ Leos Lekland.

Leo

Jag, Johanna och mormor befinner oss
HÄR just nu och i skrivande stund leker Johanna för fullt och har så kul att hennes skratt ekar i lokalerna :-)  och till sin mormor säger hon "sitt där!", hon får absolut inte krypa in i lekborgen ;-)

Detta ställe är verkligen en barnfamiljs dröm ! och jag blev helt lycklig då jag precis hittade ett par pc som bara står här gratis att använda och vid sidan om mig finns mängder av magasiner att chilla med i restaurangen. Men nu är det ju inte för att sitta på nett eller mysa med blader som vi rest hit så jag ska återgå till hoppborgen & bollhavet :-)  Bildbevis kommer senare då vi kommit hem och jag kunnat lasta ner biler ;-)

Livet är en lek !  Tjohooo !


Kommentarer
Postat av: Evelina

Å vi har Leos bara en bit från oss i Umeå och det är så uppskattat! :) Hoppas att ni har haft det kul!

Ett paket är föresten på väg till dig! ;)



Mvh Evelina Creative Lounge

Postat av: Lotta

Leos lekland är verkligen toppen! Själv kommer jag från Skåne men en sommar hälsade vi på en av mina bästa vänner i Luleå och pojkarna pratar fortfarande om Leos fastän det snart är två år sedan!

2009-05-07 @ 07:51:31
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91