Godmorgon soliga lördag !


Lägg eventuella bekymmer till sidan och låt detta blir en riktig GLAD dag !  :-)

Jag är SÅ dagvild pga att det var helgdag på torsdag så jag jag hade lördag igår och söndag idag så detta kommer att känns som världens längsta helg i positiv bemärkelse för det finns väl inget härligare än att få uppleva en lördag om och om  igen ?! :-)  (blir lite som den där filmen "Måndag hela veckan" ;-)

Min darling väckte mig strax före kl. 07 och plötsligt fick jag en "städ-kick!" så - jag har redan damm/støv-sugit hela lägenheten, torkat golv, tagit bort en stor matta i stua (vardagsrummet) och därför flyttat om en massa möbler, hängt tvätt, kör en till maskin, vattnat ute på balkongen + inne och "små-plockat" och klockan har precis slagit 09, det måste vara ett personligt rekord ;-)


Hurra vad kul det är att det är LÖRDAG !

Nu väntar dusch + hårfix och frukost framför Nyhetsmorgon och jag önskar  att jag hade
NorrbottensKuriren bakom dörren för idag är reportaget med mig, Johanna & mormor i tidningens C-Magasin. Gissa om jag är NYFIKEN på hur det ser ut ? ! LÄNGTAR till jag får se !

 
3-generationer girls i Luleå för ett par veckor sedan och på bilden till höger är jag tillsammans med den trevliga journalisten och fotografen som gjorde reportaget om oss.

Önskar dig en HAPPY lördag fylld av lika mycket solsken som vi har här i Oslo idag ! :-) 

Uppdatering: Nu ringde min kära mamma och lugnade mig med att bilderna i reportaget ser bättre ut i magasinet än på nett. Vi blev fotograferade i motvind med solen rakt i ögonen så på nett blev bilderna inte så smickrnade.. (de är grovkorniga och allmänt konstiga på nett..)

P.S missa inte den HÄR tävlingen som pågår där du kan vinna en superFIN barnrumsmöbel från svenska Millimini.

Kram ! ♥

Kommentarer
Postat av: /B

Här kan du bläddra i C på nätet:

http://issuu.com/kuriren/docs/allacv21?mode=embed&layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fdark%2Flayout.xml&showFlipBtn=true



Ha en härlig lördag!

/B

2009-05-23 @ 09:28:10
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/
Postat av: Sophie Chrystall

Hej :) Kikade in i din blogg som vanligt nu på morgonen och ser att reportaget på er skulle vara idag, så gissa vad jag har gjort tills nu ;) Vilket fint reportage om er och din mor såklart. Vilket privilegium det är att få följa din vardag. Ha en UNDERBAR dag!

2009-05-23 @ 09:56:09
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/
Postat av: Lotta Th

Hej hej :-)

Var ju oxå tvungen att kolla reportaget.

Ha en jättebra lördag nu.

Kram kram / Lotta

2009-05-23 @ 10:01:10
Postat av: Lotta Th

Hoppsan!!! Glömde ju att skriva att reportaget var väldigt bra :-)

Det känns ju underligt nog som att man känner er och ler igenkännande.

Kram igen

2009-05-23 @ 10:04:05
URL: http://lottath.blogspot.se
Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Det var jättevackra bilder på er!

Solen lyste verkligen fint på er den dagen och vinden blåste i håret! :-)



Ha en fin dag!

2009-05-23 @ 11:00:37
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: LinnM

jättebra reportage och vackra bilder på er. Hoppas ni får en mysig dag på barndop! kram

2009-05-23 @ 13:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91