Godmorgon måndag !


Kom ihåg att du skapar din egen lycka.

HAPPY måndag alla underbara ! :-)  Jag har egentligen förträngt hur tidigt jag stod upp idag men om jag tänker efter riktigt ordentligt så var klockan strax efter 05 ;-)  Och eftersom jag inte kunde somna om lika snabbt & sött som Johanna så satte jag mig och svarade på kommentarer här på bloggen fram till att hjärtat vaknade igen bra precis kl. 06 pga en mardröm.


Don´t worry, be HAPPY !

Den här veckans snackis här i Norge är 17:e maj som närmar sig med stormsteg. Eftersom vi bodde iThailand fram till juni förra året så blir det här Johannas 1:a 17:e maj firing så det ska bli riktigt KUL ! (hon firade 17:e maj då hon var 9 månader också men då var hon så liten ...).

Idag väntar dagis för första gången på en stund så nu ska matbox fixas och kläder plockas fram så jag får passa på att önska dig en HÄRLIG start på denna NYA vecka ! Sträck på dig och var stolt över den du är ! :-)

P.S missa inte tävlingen i förra inlägget där du kan vinna en riktigt FIN tunika till både dig och din dotter (eller en topp til din son) från
MyCinnamongirl.

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

God morgon!Ja, trött får man vara nu, bara att svinga benen över sängen och öppna ögonen :-). Hoppas solen behagar lysa på oss idag så växer energin av sig själv ;-). Ha en mysig måndag och tack för din mysiga sida. Sitter nu, efter att ha lämnat barn på skolan, med en kopp nybryggt kaffe och myser med din blogg. Så ska dagen startas och massor med inspiration flödar sen till efter dina glada och härliga inlägg! Kram på er!

2009-05-11 @ 09:05:50
Postat av: Elin

För mig är också 17 maj extra speciell i år, men då beroende på att vi har bf då. Så förhoppningsvis kommer det en bebbe i dagarna!



Ha en superdag!

KRAM ELIN

2009-05-11 @ 09:43:43
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att du får en fin Måndag

Postat av: Nelly

så sant så sant... men det är skönt att ha personer som stöttar en i sina försök att bli lycklig. :) kram

2009-05-11 @ 11:39:08
URL: http://www.balladsoflife.blogspot.com
Postat av: Sofia

Önskar dig en fin vecka :D Tack för att du sprider glädje omkring dig!

2009-05-11 @ 12:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91