Glad onsdag på er !


Allt ordnar sig alltid och jag är snart frisk igen ! :-)

Just nu känns det som att jag har halsfluss, förkylning, ögoninflamation och en öroninflamation... uff, det är verkligen INTE likt mig att vara så här sjuk och jag var ju nyss dålig ? förstår ingenting...  Men det kan bara bli bättre nu så jag blickar framåt ! :-)

Johanna ska på tur med dagis på morgon så vi måste skynda iväg. MIn dagens är: no make-up, keps & glasögon/briller ;-)   (önskar jag kunde gömma mig bakom stora solbriller men det går ju inte då jag inte kan ha linser...).

Önskar dig den BÄSTA dagen och ser fram emot att blogga mer då jag kommer hem från dagis lämningen.

Kram ! ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Herregud, du måste verkligen vila! När man är sjuk är man sjuk och då kan man inte bli riktigt frisk (och inte snabbt) om man inte tillåter sig att vara sjuk! Bädda ned dig, sov, läs, kolla på film, försök att investera i dig själv!

2009-05-20 @ 09:08:44
Postat av: Pethra

Oavsett vad så kan jag inte tänka mig att du ser något annat ut än just fabulous!

Postat av: Wenche

God bedring, Anna-Stina:)

2009-05-20 @ 09:12:36
Postat av: Att ha det gott

STOR krya på dig kram kommer härifrån

2009-05-20 @ 09:27:13
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: nina

Ett gott rad - du far inte anvanda samma linser igen nar ogoninflammationen ar over. Du maste slanga dem och allt som har kommit i kontakt med linserna du hade nar du fick inflammationen. Sen borja anvanda nya linser och ny 'linsdosa' nar allt ar over. Annars kan du fa tillbaka inflammationen igen via linsgrejerna. Detta har flera optiker sagt till mig nar jag fatt ogoninflammation. Hoppas du blir battre snart!

2009-05-20 @ 09:29:06
Postat av: Anne

Aj, stackars dig! Vila vila vila! Inte lätt när det finns så mycket kul att hitta på men för kroppen är det super viktigt. Annars lägger den bara av.



Som bilden säger: It´s gonna be OK! Tack, det behövde jag verkligen höra idag. Allt brukar bli Ok när jag går in och läser dina fina ord.



Krya på dig och drick massor av vätska så rensas bakterier ut. Bananer och ägg har många bra krya-på-sig vitaminer. Bara ett tips!

2009-05-20 @ 09:34:33
Postat av: Jessica

Usch ja din stackare,det låter inte alls roligt!

Var rädd om dig och krya på dig.



Själv ligger jag nerbäddad med beodrat liggläge ett tag tills kroppen repat sig efter att ha legat inlagd på lassarettet några dagar,livet kan ändra sig fort så det gäller att ta vara på det och vara rädd om sig!!



Många krya på dig-kramar!

//Jessica-som har följt din blogg troget sedan du började blogga o fortf läser varje dag men är urusel på att kommentera f´låt

2009-05-20 @ 10:58:44
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: pangis

Krya på dig och hoppas du får en härlig långhelg!

2009-05-20 @ 11:11:28
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Kristina

Riktig god bedring!

Tar du tran? Hvis ikke anbefales det på det varmeste! Før var jeg så og si konstant forkjølet, etter at jeg begynte med tran har jeg fått DET bra immunforsvaret!:):)

2009-05-20 @ 12:32:18
Postat av: Ulrica

Uff, stackare! Tyvärr är det inte ovanligt att få ytterligare infektion efter en antibiotikakur som du väl just haft... Imunförsvaret slås nämligen ut av antibiotika =(. Hoppas dock du snart blir frisk! Kram

2009-05-20 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91