Gåååå mamma !


Idag har jag på mig tunika från Hunky Dory, jacka från H&M Trend, jeans Zara och stövlar från Hunter.

Sedan igår har vi en ny morgonrutin som innebär att Johanna vill GÅ hela vägen till dagis. Det är så klart mysigt och en del av att hon blir större men , det gör att dagisturen tar sååå mycket längre på morgon ;-)   och när jag frågar hjärtat om hon vill sitta i vagnen ? så säger hon bara "gåååå mamma!",  "jag vill GÅ!" också smiler hon med hela ansiktet :-)


Johannas söta Hello Kitty ryggsäck är fylld av matboxar (en till förmiddagen, en till eftermiddagen..). Det var blött ute på morgon men solen tittar fram nu .

  
Dagens darling: jacka Benetton, body P.OP, kofta + tights + kjol/skjørt H&M. När vi kom fram till dagis satte hon sig ner och slappade lite (det är en ganska lång walk för henne).

Nu skiner solen från en klarblå himmel (det skiftar fort !) och jag ska ta på mig skorna och sticka iväg till en ny favoritbutik och ta lite bilder så att ni får se ! och sen väntar lunch med min vän Mia.

CARPE DIEM !

P.S Missa inte den fantastiska TÄVLINGEN som pågår där du kan vinna en barnmöbel från Millimini.


Kommentarer
Postat av: Pethra

Samma sak med vår dotter, hon är dessutom ett helt år yngre än Johanna så jag misstänker att det går aningen saktare för oss när hon skall gå. Men men, man får helt enkelt försöka komma iväg lite tidigare istället. :o)

Postat av: Tips

Jag har hittat en jättebra sida där man kan ge bort böcker man själv gjort som present!

Jag gjorde en till min mamma om oss syskon och hon blev jätteglad!!! Det är en rolig grej som hon alltid kommer att ha kvar, väldigt uppskattat!

En bok om barnens första år kanske inte vore fel ;)

Kolla på www.solentro.se

2009-05-19 @ 11:07:27
URL: http://www.solentro.se
Postat av: Nelly

du passar bra i den jackan tycker jag. :) ha en trevlig tisdag! kram

2009-05-19 @ 12:09:52
URL: http://www.balladsoflife.blogspot.com
Postat av: Areyanna

Gulligt=) Sött att hon älskar rosa=)<3<3<<3

2009-05-19 @ 12:38:45
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Josefine

Så söt hon är! Ludvig går itne själv ännu, men ska gå och hålla mig i handen HELA tiden, vilket knäcker ryggen på mig snart!

2009-05-19 @ 13:41:50
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Julían Hernández

Heej! Kolla in min nystartade blogg & kom gärna med förslag om vad jag kan skriva om för att vinna ditt intresse :). Kram

2009-05-19 @ 14:34:20
URL: http://hernandezz.blogg.se/
Postat av: Karin - Alicesmamma

Vilken fin Hello Kitty-väska Johanna hade. Vart kommer den ifrån?

2009-05-19 @ 14:53:27
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hei



Det er virkelig artig å lese bloggen din!!

Du er såå flink til å oppdatere, vise bilder og det er en sann fryd å lese :)



Har fått masse inspiration. Jeg likte såå godt pappelina matten din og har kjøpt meg en helt lik! Er strålende fornøyd med den :)



Stå på, du har en fabulous blogg!!

Klem

2009-05-19 @ 15:03:45
Postat av: Josefine

Tack, då blir det barnsäkra såna nästa år på mina kids också =) E gillar inte då jag säger kids så nu säger jag det hela tiden!



Men du sötaste, VILA nu då du kan och bli frisk! Puss & Kram

2009-05-19 @ 15:22:57
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Isabellas&Minnas pappa

Haha, Det är bara att göra som dom vill;)

2009-05-19 @ 15:32:03
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Christine

Mmmm..ja høres veldig kjent ut :-). Jenta mi vil også gjerne gå selv, men passer dessverre ikke alltid så godt når jeg skal være på jobb til klokka åtte...

Du, sitter å ser på mycinnamongirl kjolene - har falt fullstendig for de kjolene!! Er jo så søte!! Ser på bildene dine at Johanna har flere ulike. Holder de seg godt i vask? Syns den hun hadde på seg på forestillingen på skolen til mamma`n din så veldig deilig ut også! Er det fleece stoff - og den blir ikke for varm eller? Veldig fint med prinsessekrone på, men finner ikke det på noen av kjolene på nettbutikken..Kanskje hun kan lage det?

Klem

2009-05-19 @ 18:19:07
Postat av: hilde

Hvilken leppestift/gloss bruker du her? Super blogg:)!

2009-05-21 @ 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91