Dagens ord: tankspridd


En dag som denna längtar jag tillbaka till Thailand...

Har precis kört en bra bit utanför stan för att fixa ett ärende men vad händer ? Jo, jag upptäcker att jag glömt alla papir jag skulle ha med hemma... Så jag körde till Ikea och "tröståt" korv med bröd istället ;-)  Sen körde jag för att köpa strumpbyxor till Johanna, då jag kommer fram så är de slut.. då kör jag jag fel när jag ska därifrån inte bara en gång, utan två (!) och ja, för att göra en lång historia kort så är jag hemma nu och ska iväg och hämta darlingen på dagis. Vissa dagar är helt enkelt inte som andra ;-)

Det som har LYFT min dag är ett FINT paket som låg i brevlådan! Ska fota och visa senare.

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Anna-Stina,



Jag har frågat dig tidigare, men aldrig lyckats få svar, men jag undrar om du kan berätta vart du hittat den fina inspirationsbilden från den 26/4, "When you stop and look around..."

Tusen tack för svar!! :-)

2009-05-11 @ 16:16:03
Postat av: sandracissi.blogg.se

Postat av: sandracissi.blogg.se

vad vare i paketet? D:D

2009-05-11 @ 16:22:31
URL: http://sandracissi.blogg.se/
Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Så kan det gå ibland, men det kunde ändå ha hänt värre saker :)

2009-05-11 @ 16:38:11
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: Becka

Hoppas resten av dagen blir bättre!



Jag längtar också verkligen efter semester och Thailand hade ju inte varit fel! OJ så härligt det hade varit! :)

2009-05-11 @ 16:47:54
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej!!! Hur är mycinnamon-kläderna (till oss mammor) i storlekarna? Jag ligger mellan S och M och vet inte vilken jag ska ta. Är de trånga över axlarna? Där är jag som bredast....Tacksam för svar. Vill gärna vara med och tävla!



Ha de!

2009-05-11 @ 17:51:14
Postat av: Mikaela ♥The one too love♥

Gud vad jobbig dag... -.- MEN hoppas verkligen resten av dagen blir bättre :) JUste vill du tjäna pengar på din blogg hiuih använd, juste länken finns bara på min blogg... puss <333

2009-05-11 @ 19:02:19
URL: http://miiikaela.blogg.se/
Postat av: pangis

Min farmor brukade säga om "Bad hair days" att "Den här dagen gick upp som en sol och ner som en pannkaka". Ibland när dagar börjar kasst så brukar jag tänka att det blir tvärtom.. Dvs dagen startar likt en pannkaka men slutar som en sol:-)

2009-05-11 @ 21:40:48
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91