Dagens interiörinspiration!


Den snygga bilden kommer från butiken
Home&Cottage som snart slår upp dörrarna i IC-Companys gamla lokaler i Bogstadveien (=jag kommer att passera butiken minst 4 gånger om dagen ;-) .

Det blev en till kväll med lite småjobbig nattning av min lilla prinsessa men till slut somnade både hon och jag ;-)  Nu sitter jag är i min sköna Juicy dress och ska mysa med bloggning innan jag återvänder till sovrummet.

Hoppas att du myser i kväll och att du har kul planer i helgen?! Tänk att det redan är maj... känns overkligt och kul på samma gång tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Mellie

Åh vad fint! Ska snart flytta och har ingen aning om hur jag ska ha mitt rum :/

Postat av: Guri

Ser fint ut og via linken fann eg ut at det er ein butikk i nærheten, gleder meg til å kikke der :)

2009-05-02 @ 09:04:07
Postat av: Att ha det gott

Där vill jag bo

2009-05-02 @ 11:53:53
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91