Change of plans.


Försök att se det positiva i det negativa ! :-)

Precis när jag skulle gå ut genom dörren blev mitt möte framflyttat ett par timmar så nu ska jag ta tag i lite annat "smått & gott" innan jag kör iväg. Det regnar i Oslo nu så det känns riktigt skönt att sitta inne  :-)


Efter regn kommer solsken...

Jag sprang precis ner till postlådan för att se om Kuriren kommit så att jag får se
reportaget från lördagen men det hade inte kommit . Posten tar ofta låååång tid... speciellt mellan Sverige & Norge... Men då har jag något att se fram emot imorgon istället !

NJUT din dag och kom ihåg att ALLT är möjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gilalde jag... I´m possible! Kanonbra! Måste jag tänka på mer ofta tror jag. :) Ha en underbar kväll med dina blader! Måste ut och köpa Kamille Mor och Barn (bor i Drammen ;) och se ditt reportage :) Spännande! :)

2009-05-26 @ 21:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91