Borta bra men hemma bäst.


Här har vi ankommit Gardemoen och väntar på vårt bagage. Jag reste i klänning från Odd Molly och jeans från Zara. Johanna reste i klänning från
HowtoKissaFrog , tights från H&M och skor från Geox.

Sådärja, nu har vi landat hemma i Oslo igen !  Och nog stämmer det att man har det bra borta men bäst hemma för det är riktigt mysigt att komma hem till sitt eget hem och Johanna sprang raka vägen in på sitt rum och myste :-)

Jag berättar mer om resan imorgon , ville bara titta in och berätta att vi kommit hem  + passa på att önska dig en riktigt trevlig kväll och en god natt.

 
Hjärtat spanar efter våra väskor och vagnen.

Imorgon är det lördag. KUL  !! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Välkomna hem!



Din klänning är supervacker! :)

Postat av: petrified in pink (Petra)

Åh, vilket köpsug jag fick när jag såg din underbara klänning/tunika, kär.



Hoppas du får en härlig helg!



Kram Petra

2009-05-08 @ 23:53:58
URL: http://petrifiedinpink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91