Bästa dagen !


Friends i solen .

Idag har vi hängt hemma hos min bästis Lotta & Co HELA dagen (från kl. 11.30) . Vi har varit ute på deras gård i STRÅLANDE solsken (jag har fått värsta kanten på armen... ) och bara tok-myst ! :-) Och kidsen har haft the time of their life ! Lotta är familj för mig och hennes barn och Johanna känns som kusiner och ni skulle ha sett hur GLADA de blev när de sågs idag , de hoppade högt alla 3 och kramades och sen lekte de som om de setts "igår" fast det var 9 månader sedan sist . Sånt värmer verkligen mitt hjärta ! :-)


Se så fint Lotta hade textat på gården. ¨Välkomna hem!". Vi kände oss verkligen sååå välkomna :-)

Nu har vi precis ätit förrätt på balkongen här hemma hos mamma och strax väntar middag så fler bilder kommer senare..

Hoppas att din maj-månad startat olika fantastiskt bra som vår !? :-)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad fin den bilden blev med era skuggor!

2009-05-01 @ 20:31:46
Postat av: [email protected]

Hej Anna-Stina! extra kul och läsa om din blogg när du är hemma i Luleå.Man märker hur bra du trivs med din familj och vänner...det är så värdefullt. Din blogg är verkligen jättebra Anna-Stina! så bra blandning av det vardagliga livet och Gizmolinas mer glamorösa blandning av inredning och mode. Kram och ha en fortsatt trevlig vistelste i din hemstad. / Marie Bogren (Lindgren)

2009-05-01 @ 21:18:02
Postat av: Fred

Är du från Luleå?

Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Va fint att texta på marken så där :)

2009-05-01 @ 22:49:51
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91