Tittut i natten !


Yaya´s = Thailand = självklart ska Johanna ha på sig sina solglasögon fast det är mörkt & kväll ;-)

Som ni säkert misstänkt så somnade jag gott i fåtöljen i kväll. Helt hopplöst.. vet inte vad jag ska hitta på för att klara att hålla mig vaken ? Kanske jag får börja sitta på golvet ?  Jag somnade i Let´s dance pausen så jag missade finalen men såg nu på Aftonbladet att det var Elisabeth som fick åka hem och det var verkligen rättvist tycker jag. De andra är SÅ duktiga och förtjänar alla att gå vidare mot en final :-)

 
Johanna tycker att det är jätte spännande när det "regnar & åskar" på restaurangen (de kör igång lite specialeffekter ibland).

Till min stora glädje så lyckades vi få med oss Johanna på Yaya´s ikväll och det känns verkligen som om vi är i Thailand då vi är där. Jag är grymt imponerad över inredningen på restaurangen och maten är super. (Yaya´s påminner väldigt om Koh Panyang på söder i Stockholm), sen är det ett stort pluss att stället ligger "vägg i vägg" med där vi bor så vi går dit på 2 min. Det är sånt som gör att jag älskar att bo i city !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91