The gifts.


I en kartong här hemma bor det gavepapir, band etc och jag fyller på den lite för ofta (har en svaghet för att shoppa sånna saker ;-) men varje gång vi ska iväg på kalas så är jag SÅ GLAD över att jag har det jag beöver för att göra paket. 3-års kortet kommer från Riktige Leker och bokstaven L från Panduro Hobby.

Jag älskar att göra fina paket så jag byter oftast ut det gavepapir som jag får i butikerna eller så slår jag helt enkelt in de redan inpackade paketen i ett papir till , precis som jag gjorde med dagens paket till söta Linus som fyllde 3 år.


Gavepapir + bokstaven S kommer från Panduro Hobby och det söta 1-års kortet kommer från Brio-butiken.

Vi låg efter med present till Linus lillasyster Sofie så hon fick också ett litet paket idag.

   
Presenterna / gaverna till bursdagsbarnet överlämnades i den här söta gavepåsen.

Nej, nu är det bäst jag återgår till nattningen. Vi är fortfarande home-alone så jag försöker ( som vanlig ) att göra några saker samtidigt ;-)


Kommentarer
Postat av: Josefine

SÅÅÅ fina, du är alltid lika duktig! NJUT kvällen du FAB HomealoneMAMA =) Puss!

Postat av: Anonym

Oj, vad fina paket. Tänk om man var lika pysslig och duktig som du!

2009-03-29 @ 20:59:09
Postat av: Hemma hos Katta

Kul med kalas! Ursöta paket, som vanligt...



Ha en mysig kväll nu, kraam!

2009-03-29 @ 21:29:33
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag vill också vara pysslig men forsätter fota nakna män. Känns som att jag är bäst på det.



Söndagsgodis blev Kinasnacks. För din skull :)



kram kram

2009-03-29 @ 22:00:45
URL: http://nytorgsgatan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hejsan jag är ny här på blogg.se och undrar hur man får in youtube klipp i sina inlägg? Vore tacksam om du hjälpte mig:) bra blogg förresten!!!:D



nathalielarssonmorau.blogg.se

2009-03-29 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91